Toon posts:

iPod oordopjes zijn kapot, garantie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ipod oortjes zijn kapot. Ik heb geprobeerd via zo'n formulier van apple aan oortjes te komen. Alleen dat ging de eerste keer niet goed. Nu wil ik het nog een keer proberen alleen dit gaat niet.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Euh, winkel?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:12:
Mijn ipod oortjes zijn kapot. Ik heb geprobeerd via zo'n formulier van apple aan oortjes te komen. Alleen dat ging de eerste keer niet goed. Nu wil ik het nog een keer proberen alleen dit gaat niet.
Kan iemand mij helpen?
Koop oortjes van een degelijk merk. De oortjes die bij je iPod zitten zijn van slechte kwaliteit.

btw: oortjes gaan niet zomaar plots kapot. Waarschijnlijk is de draad gekraakt of hebben ze een klap gekregen waardoor je dus geen garantie hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Zamalan op 29-07-2008 16:18 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:56

Wish

ingwell

http://www.apple.com/nl/buy/

voer postcode / plaats in bij reseller. Vind diegene die dichts bij is. Pak fiets. Koop oortjes.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
ind0wtjuh, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Een onderdeel daarvan is dat we verwachten dat je de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) hebt doorgelezen. Dit is echt een te magere topicstart om je te kunnen helpen. Welk formulier heb je het precies over? Wat heb je verder al gedaan om garantie te claimen? Ik zal het topic voorlopig nog open laten, zodat je dit kunt aanvullen :)

Daarnaast, om garantie te claimen kun je het beste even contact opnemen met de winkel of fabrikant. Daar kunnen wij je verder ook niet mee helpen, ga dus even langs bij de winkel waar je de iPod met oordopjes of losse oordopjes hebt gekocht, of neem direct contact op met Apple.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2008 16:21 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Inderdaad, dat antwoord is toch niet zo moeilijk zelf te verzinnen? Garantie claimen bij Apple zelf lukt inderdaad niet, heb het zelf ook ooit meegemaakt. Ritje naar de Apple store dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Weet je zeker dat je weer die Apple oordoppen wilt? Ik zou kijken voor betere zoals de CX-300 zoals ze, dacht ik, heette van Sennheiser. De doppen van Apple zijn echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 13:34

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Toen de oortjes van mijn iPod Mini de geest hadden gegeven heb ik uiteindelijk de Creative EP-630 in-earphones gekocht. Dat was ongeveer een jaar geleden en ik ben nog steeds heel tevreden met mijn keuze van toen :)

Dus ook ik zou je aanraden om een paar tientjes op te hoesten voor een degelijk setje. De oortjes die je bij je iPod hebt gekregen stellen idd niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Gooi die apple dingen weg... of verkoop ze voor een tientje op marktplaats.
Een advies van mij.. .koop de ER6i .. .die vind ik erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oordopjes van mijn iPhone vragen kapot, toen ben ik naar T-Mobile gegaan, en krijg volgende week nieuw thuis gestuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 16:56
desmodus schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 07:11:
Gooi die apple dingen weg... of verkoop ze voor een tientje op marktplaats.
Een advies van mij.. .koop de ER6i .. .die vind ik erg prettig.
Lekker ben jij, defecte oordoppies aanbieden op MP :) Ben het met een hoop mensen eens dat de kwaliteit van de standaard dopjes te wensen overlaat, maar goed luister vaak maar 3 minuten naar op de fiets naar mijn werk.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1