Muis maakt geluid over boxxen ????? Help

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Weet iemand waar door dat komt

Mij muis maakt geluid over de boxxen

Heb een Creative live een een logitech optical usb en een PS/2 muis gelijk aan gesloten een vriend van mij heeft het zelfde probleem maar dan op een gigabyte mobo type weet ik niet ????

en hij maakt een soort vreemd geluid
Over de boxxen ik weet echt niet waar door het komt

Ik draai WIN ME en die vriend ook ????

Kan iemand mij misschien een antwoord verschafen

Tevens bezit zijn mobo gigbyte ook een onboard geluids kaart....

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Eeeeh zoiets als.....pieeeep? :P

Nee ff serieus...heeft jouwn USB poort misschien een lekstroompje? Dat kan je misschien horen... Heb je je PC ge-aard?

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Padje
  • Laatst online: 19-05-2025
Nee mij stopkontakten zijn niet geaard maar ik zal het eens proberen zonder die usb muis....

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Laat me raden... Jij verschuift de muis en je hoort een br.r.r.r.r.r.r.r.r.r.r.r.r.p. geluid. Werkt op bijna elk systeem, als je de speakers maar hard genoeg zet.

Heeft waarschijnlijk te maken met het niet geaard zijn van de stopcontacten.

(Ga ff in de keuken zitten, daar MOET alles geaard zijn)

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

ik kwam erachter dat als je je cdrom speler mute in je soundmixer dat het dan weg is

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 01:48 schreef bartie het volgende:
ik kwam erachter dat als je je cdrom speler mute in je soundmixer dat het dan weg is
WAAAAAAT?!?!?! heh dat moet ik meemaken:P
staat je MIC niet stiekem aan?
Ik had een keer dat ik mezelf hoorde typen over de speakers, zat m'n mic onder mijn toetsenplank geschoven

Verwijderd

dat probleem heb ik ook, maar ik hoor ook mijn harde schijf door de speakers, maar ik denk dat het bij mij komt omdat ik van die geodkope rotspeakers heb die niet goed zijn afschermd

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Haha... lol! :)

Hmmmz, anders moet je alle apparaten in de mixer die je niet gebruikt muten. Dan komt het wel goed denk ik..... Zo had ik ook een lichte ruis en dat kwam door de Tad-In ingang.

Whatever.

• bartie

bartie

algeblaat

Op woensdag 21 februari 2001 07:48 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

WAAAAAAT?!?!?! heh dat moet ik meemaken:P
staat je MIC niet stiekem aan?
Ik had een keer dat ik mezelf hoorde typen over de speakers, zat m'n mic onder mijn toetsenplank geschoven
Nee, ik heb geeneens een mic erin zitten :).
Ik hoorde mn hdd ook over de speakers trouwens, en dat was ook weg toen ik mn cdrom speler op mute klikte..

Dit was met mn oude geluidskaart (ensonic soundblaster pci 1370) zo, met mn sb live heb ik eigelijk nooit ruis gehad over de boxen, ik zie nou net dat het volume wel heel laag staat.. hmm als ik hem omhoog zet dan heb ik nog steeds niet meer het geluid over de boxen.

Nouja, het was ook alleen met mn oude pc zo.. (k6/2 450 128mb dfi k6bv3+ philips 3610 en een sb ensoniq 1370 dus..)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik had er ooit last van op m'n 486, het is dus vrij veel voorkomend. Oplossing? Uhm... geen idee :P

Verwijderd

Aard je stopkontact maar eens, je zult zien dat wanneer je als test je peeceetje in de keuken zet er geen probleem is...... Anders efkes een draadje richting verwarming spannen, je bent niet voor nix een tweaker :+

• bartie

bartie

algeblaat

hehhe, ik heb ooit eens 2 draadjes naar de verwarming aangelegt,

beide achter een schroefje waar normaal de kast mee vastgeschroefd moet worden.

ik zet de computer aan en al het licht in huis was weg :)

toen heb ik 1 draadje afgesloten en nieuwe stoppen erin, en toen deed ie het wel. de vraag is, volgens mij maakt 1 draadje niks uit gezien een circuit gesloten moet zijn toch?

Verwijderd

Ik moet erom liegen..... maar volgens mij maakt dat bij het aarden nix uit.

Gewoon 1 draadje naar je verwarming moet voldoende zijn. (geen gaskachel/open haard gebruiken, dat werkt niet...)

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem en bij mij heb ik het opgelost door mijn audiokabeltje naar mijn cd-rom eruit te trekken.
Ik werd er ook helemaal GEK van.

• bartie

bartie

algeblaat

Op donderdag 22 februari 2001 16:39 schreef pr0f het volgende:
Ik had precies hetzelfde probleem en bij mij heb ik het opgelost door mijn audiokabeltje naar mijn cd-rom eruit te trekken.
Ik werd er ook helemaal GEK van.
Ik ook, maar dat is dus precies hetzelfde als op MUTE klikken in je volumeregeling :D

Verwijderd

Maar dan kun je dus geen audioCD's meer beluisteren...

• bartie

bartie

algeblaat

hebben de meeste mensen daar niet een hele grote stereo van heel veel centjes naast hun pc staan? :)

• vleppyniles
  • Laatst online: 11-05 15:02
offtopic:
Zolang je geen russische zender over je cambridge fps1000 hoort, schijnt de zon nog. Ik heb zo'n idiote zender er doorheen gallen.

Het enige dat ik kan bedenken is aarden die hele handel. En dan niet een ijzer draadje hangen tussen je case en je verwarming. Tenzij je vonken wil zien. :):):)

Verwijderd

Eeeuh jah, eigenlijk wel :D
moet wel een beetje kunnen bonken als je aan het gamen bent he :P

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:19
Had ik vroeger ook last van, van m'n interne speaker, zo'n standaard intern speakertje van een COMPAQ, heb nu Philips USB boxen, en heb daar nu geen last meer van, heb m'n interne speaker uitgeschakelt, anders zou ik er nu nog last van hebben! :P

mijn mening: Koop goede boxen en een goede geluiskaart of Philips USB boxen >:)

<edit>
typefout
<edit>

Verwijderd

Ik heb ook last van dat irritante gekraak. Mijn computer is aangesloten op een geaard stopcontact, mijn luidsprekers ook (alhoewel de stekker niet geaard is). Vooral als ik de Bass op de luidspreker aanzet word ik helemaal gek wanneer ik mijn muis beweeg.

Als ik mijn versterker aansluit op mijn pc (via aansluiting die ik voor mijn pc luidspreker gebruik) dan hoor ik dat irritante geluid via mijn stereo.
Het ligt dus niet aan mijn pc speakers.
Iemand misschien een idee wat ik hieraan kan doen?

Volgens de specificaties van mijn computer heb ik een geintergreerde soundblaster compatibel soundcard.
Asus P4B met Intel 845 Chipset.

• moser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

liggen de kabels van boxen en de muis samen? want daar heb ik eens problemen meer gehad.

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Pagina: 1