[Tobo]Ruzie met Trust 15176

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Onlangs aangeschafd omhet er wel leuk uitziet als extra tobo voor op de laptop, maar helaas stelt trust toch weer teleur...

Het toetsenbord heeft handige snelknoppen, maar van de 12 is er 1 die het goed doet, en enkele die het soms wel soms niet doen. Het merendeel doet niks. Nog vervelender is echter dat het toetsenbord regelmatig onterecht een mute-signaal geeft waardoor het geluid steeds uitstaat... Dit gebeurd steevast wanneer je even nergens aan geweest bent en je drukt dan een willekeurige knop in... Heel erg vaag, en nogal irri - bijvoorbeeld spellen spelen is echt niet te doen!

Het tobo is plug and play, maar er is wel een windows 2000 driver beschikbaar. deze lost het probleem niet op... Ik heb Windows XP overigens.

Iemand nog ideeën hoe dit op te lossen valt?? Trust zelf geeft aan het tobo terug naar de winkel te brengen - maar uiteraard ben ik het bonnejte kwijt ...

[ Voor 9% gewijzigd door kazz1980 op 29-07-2008 15:35 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
geen trust kopen?

voor 15 euro heb je een logitech multimedia die het prima doet... Zonder bon maak je bij de winkel geen kans waarschijnlijk, tenzij hij op je naam staat

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
418O2 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:38:
geen trust kopen?

voor 15 euro heb je een logitech multimedia die het prima doet... Zonder bon maak je bij de winkel geen kans waarschijnlijk, tenzij hij op je naam staat
... zo af en toe neem je de gok maar weer met trust... in dit geval omdat het tobo er heel wat leuker uitzag dan de logitech in een vergelijkbare prijsklasse... Maar ja - voorlopig weer de laatste keer Trust :| maar goed - wil toch proberen het probleem op te lossen voor ik dit tobo afschrijf en bv voor een logitech ga!

• Roman
  • Laatst online: 11:55

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

kazz1980 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:43:
[...]

... zo af en toe neem je de gok maar weer met trust...
Negative!

Ik kan me alleen bij mijn voorganger aansluiten. Koop nooit trust. Het is gewoon slecht spul. (en de eigenaar van trust rijd in een Veyron. )

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
heb nu in apparaatbeheer "HID compliant besturingsapparaat van gebruikers" uitgezet en het mute probleem lijkt opgelost... de sneltoetsen doen het nog altijd niet - maar daar kan ik mee leven! ik vrees echter wel dat het prob er straks weer is... of de volgende keer dat ik het tobo inplug...

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ja ja... daar was ik dus ook alweer achter ;) maar nu zit ik ermee :P

• Roman
  • Laatst online: 11:55

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Oplossing

sorry, ben al weg...

[ Voor 4% gewijzigd door Roman op 30-07-2008 10:53 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Pagina: 1