Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Indeling/Opmaak niet correct in outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een probleem waar ik niet de oplossing voor kan vinden en misschien dat iemand hier dat wel heeft.

het is namelijk zo dat in outlook 2003 (exchange omgeving) de indeling/opmaak bij het beantwoorden van mail behouden blijft. hoe kan ik er voor zorgen dat de opmaak niet mee genomen word.

je kan de vraag dus eigenlijk op 2 manieren stellen (zo voorkom ik hopelijk de meeste "standaard antwoorden")

1 ik wil bij beantwoorden de opmaak/indeling meenemen (behouden)
2 ik wil bij beantwoorden mijn eigen opmaak/indeling en niet de opmaak van de mail waarop ik beantwoorde overnemen.

nog terinfo

indeling staat op html
en microsoft office word 2003 gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten
en microsoft office word 2003 gebruiken om e-mailberichten in rtf-indeling te lezen zijn aangevinkt

weet iemand misschien hier de oplossing van?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 15:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee :?

waar ik wel achter gekomen ben is dat als je bij extra-opties-email indeling
het microsoft office word 2003 gebruiken voor het bewerken van email bericht het probleem wel verhelpt maar dit zou niet de bedoeling moeten zijn. het zou ook mogelijk moeten zijn dat hij de opmaak/indeling niet overneemt.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 14:29 ]

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 14:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Is dit hetzelfde probleem als wat ik heb? Mail lijkt bij verzenden prima, maar bij de ontvanger wordt de hele opmaak verpest. Extra witte regels. e.d. Ik heb al zitten spelen met het aan en uitzetten van word2003 als e-mail editor...

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

Topicstarter
gedeeltelijk wel ja..

hier krijgen we ook extra wit regels..

we hebben namelijk een mail gekregen waarvan de opmaak/indeling al extra witregels bevat.
als je die mail beantwoord neemt outlook die indeling/opmaak over dus ook die extra wit regels.

ik zou zeggen dat het mogelijk moet zijn om een instelling te veranderen zodat hij niet de opmaak/indeling overneemt bij beantwoorden van emailtjes

bij outlook express schijnt er wel zo'n optie te zijn zie website
http://amstelland.ptcc.nl/tips.htm

daar staat namelijk
Haal het "vinkje" uit vak �Alle berichten beantwoorden in ongewijzigde indeling� weg en klik op OK

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 14:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Probleem hier was AVG. Deze converteerde HTML naar RTF bij controle. Uitzetten van de mailscan heeft dit opgelosd.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)