Toon posts:

[Ipod] Nieuwe ontdekking! (denk ik)

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was laatst ff met mijn ipod aan het spelen en mn plugje van mijn oordopjes viel eruit. Dus ik druk em er terug in en ik merkte tijdens het terug drukken dat er een vreemd geluid vrij kwam. Dus ik haalde em er weer uit en drukte em langzaam in en oppeens hoorde ik alleen de gitaar spelen. Dus ik ook nog wat andere nummers proberen met mijn plug half ingedrukt en ik hoor echt duidelijk zegmaar de background delen van een liedje. Dus background gitaar, background singing enzo. De moeilijk te horen delen om het zo te noemen.

Hoe ik het voor elkaar kreeg.

Ik duwde het plugje zover NET VOORDAT hij er echt inklikte. En dan moet je em zo ingedrukt houden. Heeft iemand enige ervaring hiermee en wat het precies is. Ik wacht al 2 weken lang om dit te posten (vakantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 15:53
En nu? Wat je hoort is dat alleen een bepaald gedeelte van de connector contact maakt en je dus ook niet alles hoort. Maar om hier nou een topic voor te openen :?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
Dat is vrij standaard, je hebt vaak 2 kanalen. Over de ene hoor je vaak andere tonen dan de andere.
Bij gewone mini jacks is dat ook zo.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad bij bijna alle minijacks zo.. niks speciaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:23:
Is inderdaad bij bijna alle minijacks zo.. niks speciaal
ja 2 kanalen daarom is het ook stereo maar ik bedoel niet links en rechts ik kan links of rechts gewoon met mijn computer uitschakelen maar dan krijg je niet hetzelfde effect als wat ik kreeg. Ik vroeg me gewoon af hoe dit komt. Niet dat het een probleem is ofzo. Ik vroeg me gewoon wat het is en of het al bekend was.

Zoja, mijn fout en sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat was in de tijd van deze al zo. Niets wereldschokkends of nieuws. Gewoon een 'half contact'.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En als je die er helemaal uit trekt, hoor je helemaal niets zeker? Maak dat een ander wijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Qrtix hebbie Steve al gemaild?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is dus niet de ontdekking van de eeuw (helaas), maar om hier nu een topic voor te openen is wellicht wat overdreven :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.