Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
ging er automatisch van uit dat die gma in een macbook zatMuthas schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:41:
Google is inderdaad je vriend, maar waar dat op slaat weet ik niet.
[ Voor 29% gewijzigd door amahusu op 29-07-2008 11:53 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik vraag het omdat ik met de 22inch al merk dat de interface trager draait dan dat ik het laptop schermpje gebruik! Ik wil niet dat die nog trager wordt wanneer ik er een groter scherm aan hang. Technisch kan het inderdaad, maar ik ben vooral benieuwd naar gebruikerservaringen van de mensen hier op GoT. Die schat ik qua beoordelingsvermogen aardig hoor in
Sluit je 'm met DVI aan?Japie.G schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:13:
Bedankt voor de reacties alvast!
Ik vraag het omdat ik met de 22inch al merk dat de interface trager draait dan dat ik het laptop schermpje gebruik! Ik wil niet dat die nog trager wordt wanneer ik er een groter scherm aan hang. Technisch kan het inderdaad, maar ik ben vooral benieuwd naar gebruikerservaringen van de mensen hier op GoT. Die schat ik qua beoordelingsvermogen aardig hoor in
Yes
Launching containers into space
Heb hier geen last met de 2407WFP-HC, werkt allemaal prima. Aangesloten via DVI en Macbook in clamshell. 1920x1200 :-)Whieee schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:46:
Het is simpel: het werkt, maar 3d zaken (exposé met veel vensters open, dashboard, Time Machine) kunnen wat choppy zijn. Wanneer je enkel op de 2408WFP werkt (dus de MacBook in clamshell mode) gaat het iets soepeler, maar imho net niet helemaal lekker. Gamen op native resolutie gaat hem niet worden, maar in 2d mode heb je niets te vrezen
Goed punt. Dat zou het ook kunnen zijn. Heb een X3100..jzn21 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:48:
Misschien als je een x3100 hebt dat het al beter is...
dat heb ik dus ook bij mn 22inch op de macbook (gma950). Niet zo erg, maar het moet niet erger worden met een 24inch eraan. Nouja, ik ga maar eens proberen zo'n scherm van iemand te lenen (heb wel een paar kennissen met een dergelijk scherm). Wil het toch eerst zien!NickvdB schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:45:
22" aan mijn mini (met gma950) hangen zorgt bij mij ook dat Exposé en dashboard ietwat hakkelt, is jammer.
Bedankt voor de reacties, mijn ervaring zal ik t.z.t. hier posten.
Met de X3100 is het inderdaad iets minder. Ik heb het net nog even getest op mijn Dell 2707WFP. Ik heb weliswaar mijn revA MacBook (met GMA950) niet meer, maar ik heb nog een Intel Mini (C2D 1.83) die ik voor die gelegenheid even gebruikt heb.Alex schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 01:17:
[...]
Goed punt. Dat zou het ook kunnen zijn. Heb een X3100..
'resultaten' op 20" Apple Cinema Display (aluminium)
Mac Mini (1.83GHz Core 2 Duo - 2GB RAM - GMA950) -> 2d is soepel, Exposé met veel vensters niet helemaal. Time Machine is choppy. Quake 3 Arena (Universal Binary) op native resolutie (1680x1050) op High detail loopt niet best. Met aangepaste Ultra High detail settings nog slechter.
MacBook (2.2GHz Core 2 Duo - 4GB RAM - X3100) -> 2d is soepel, Exposé soms niet helemaal, maar zeker beter dan de GMA950. Time Machine is niet helemaal soepel, maar wederom beter dan de GMA950. Quake 3 Arena op native reso op high detail gaat redelijk. Ultra high heeft last van irritante framedrops
MacBook Pro (2.4GHz Core 2 Duo - 4GB RAM - nVidia 8600m GT 256MB) -> 2d is soepel. Time machine bij zoekacties over grote tijdsbestekken ietwat choppy. Quake 3 loopt als de brandweer (400+ fps). Op ultra high loopt het met 325+ fps nog altijd lekker.
PowerBook 12" G4 (1.33GHz PowerPC G4 - 1.25GB RAM - nVidia FX5200 64MB) -> 2d is soepel. Time Machine is wat choppy. Quake 3 loopt als de brandweer, maar Ultra High detail is wat teveel gevraagd. De softshadows nekken de GPU hier een beetje
'resultaten' op Dell 2707WFP
Mac Mini -> 2d soepel, Exposé soms niet. Time Machine is choppy. Quake 3 is aan de trage kant. Ultra High is nagenoeg onspeelbaar.
MacBook -> 2d soepel, Exposé in extreme gevallen niet. Time Machine is soms choppy. Quake 3 heeft last van framedrops. Ultra High gaat vaak terug naar slideshow niveau
MacBook Pro -> 2d soepel, Exposé soepel. Time Machine alleen bij de eerdergenoemde zoekacties wat choppy. Quake 3 loopt nog altijd -zelfs met ultra high details- boven de 300fps.
Let wel: deze 'resultaten' zijn gebaseerd op mijn ervaring, dus niet gemeten met vaste benchmarks.
edit: puur ter vergelijking de PowerBook G4 12" toegevoegd die ik tot half 2006 aan mijn 20" ACD had hangen
[ Voor 8% gewijzigd door Whieee op 31-07-2008 01:01 ]
Launching containers into space
Dit is echt super! Bedankt! Dat is dus precies waar ik naar op zoek was! Nogmaal tnx!
Inmiddels is het scherm aangeschaft, en voor wie het wil weten;
Het draait super (ofwel, gelijk aan mijn 22inch) zowel normaal als in clamshell mode. De GMA950 is dus prima mee te werken op deze reso
[ Voor 23% gewijzigd door Japie.G op 30-08-2008 09:57 ]