Na een week ongeveer op het Apple discussieforum te hebben gezeten (nu op het moment van schrijven is deze even gesloten) ben ik nog steeds radeloos. Ik heb een Sony DCR-HC17E miniDV videocamera al een aantal jaren in bezit. Gebruik onder Windows XP ging altijd prima.
Sinds een week heb ik een nieuwe iMac in huis, voornamelijk aangeschaft om z'n prestaties in foto- en videobewerking. Erg blij met de aanschaf tot nu toe
alleen 1 ding wil niet werken, m'n videocamera 
Dingen die ik geprobeerd heb om het probleem op te lossen zijn o.a.:
- alle kabels eruit, stroom eraf, om de poorten te resetten
- pram gereset
- alle updates binnengehaald
- alle permissies gereset
- combo updates geinstalleerd
Ik gebruik iMovie '08, hiervan zijn ook alle updates binnengehaald (7.1.4). De firewire poort wordt netjes in systeem profiel weergegeven, het is dus niet zo dat ie niet werkt of uit staat.
Het gekke is dat de camera wel direct op een Windows XP machine werkt. Aan de kabel zal het waarschijnlijk ook niet liggen. Ik ben een beetje radeloos wat het zou kunnen zijn
Wie o wie kan mij aub helpen?
Sinds een week heb ik een nieuwe iMac in huis, voornamelijk aangeschaft om z'n prestaties in foto- en videobewerking. Erg blij met de aanschaf tot nu toe
Dingen die ik geprobeerd heb om het probleem op te lossen zijn o.a.:
- alle kabels eruit, stroom eraf, om de poorten te resetten
- pram gereset
- alle updates binnengehaald
- alle permissies gereset
- combo updates geinstalleerd
Ik gebruik iMovie '08, hiervan zijn ook alle updates binnengehaald (7.1.4). De firewire poort wordt netjes in systeem profiel weergegeven, het is dus niet zo dat ie niet werkt of uit staat.
Het gekke is dat de camera wel direct op een Windows XP machine werkt. Aan de kabel zal het waarschijnlijk ook niet liggen. Ik ben een beetje radeloos wat het zou kunnen zijn
Wie o wie kan mij aub helpen?
Dat zeg ik!