pes 2008 help

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
halolo ik heb onlangs een pes 2008 oppc gekocht maar als ik die instaleer en die wil starten komt er een foutmelding:visual c++ libary error abnormal program termination help mense anders heb ik die spel voor niks gekocht
core 2 duo
w.xp sp2
nvidia gforce 7300
320harddrive
2.1020mb ram ddr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
please ik wil het echt graag spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien kun je wat duidelijker zijn in waar het precies om gaat? Er is nu erg weinig van je post te maken. Probeer uitgebreid te vertellen wat er gebeurt, wat je al geprobeerd hebt, en gebruik hoofdletters, punten en komma's. Zitten er firewalls in de weg, wat voor programmatuur heb je, heb je de handleiding nagekeken, gezocht op Google, etc etc. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie boven; momenteel kunnen we er niet zo erg veel mee. Lees dan trouwens eerst even Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen, misschien staan er nog wat tips in.
Ik verplaats je topic naar Spielerij - Problemen & Vragen, Spielerij - Games & Discussies is immers voor discussies en niet dergelijke probleempjes.

Overigens geeft [google=abnormal program termination pes 2008] al wat mogelijke oplossingen: 'sfc /scannow', reparatie-installatie over de oude Windows heen; goed scannen op malware/virussen; Microsoft Visual C++ 2008 redistributable package opnieuw installeren (of een van de eerdere versies).

Maar, ik zie dat je behoorlijk achterloopt voor wat betreft Windows updates. Dus begin daar mee: installeer alle updates van Windows en (indien relevant) van het spel.

Hoe dan ook welkom!

Ik zal de topcititel nog even met rust laten zodat je je topic terug kunt vinden, maar die pas ik straiks ook even aan. "pes 2008 help" zegt namelijk zo weinig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles nageken wat ik kon ik heb zelfs op youtube gekeken er zag er eentje die juist hetzelfde probleem had als mij maar op swat 4 maar er stonden geen oplossingen en ik heb fifa 08 en die speelt op mijn pc perfect dus pes 2008 en fifa 08 verschillen ni zo veel van systeem eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat is "alles"? Als je geen informatie geeft of anderzins moeite doet om je probleem compleet en duidelijk uit te leggen, dan is er geen eer aan te behalen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een setup verandert van mijn pes ik heb de dvd gekopieerd naar een map en setup vervangen en de spel staartte dan was dia aan het laden en er kwam een error bericht ik heb zelfs de menu ni gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
visual c++ library error abnormal program termination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SCIxX schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:47:
visual c++ library error abnormal program termination
ja kunt gij me helpe ik weet echt ni wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nu heeft F_J_K je érg gematst, en je een berg tips gegeven hoe je topic open blijft en wat je daarvoor moet doen, maar nóg ben je te lui om iets maar in google in te kopiëren?

GoT is geen helpdesk, zonder eigen inzet gaat je topic dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.