Toon posts:

Driver Aspire M1200 moederbord voor Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allen,

Momenteel ben ik op zoek naar de drivers voor het moederbord (met name de SM BUS-controller) `Acer Aspire M1200`. Echter ik ken geen enkele driver voor dit moederbord vinden dan alleen drivers voor Windows Vista, waar ik nu niet bepaald op zit te wachten.
Zelf heb ik het idee dat de moederbordnaam die Everest aangeeft (die `Acer Aspire M1200`) een equivalent is van een normale moederbordnaam.

Weet iemand hoe ik aan deze drivers kan komen? En heeft iemand ook tips voor een volgende keer om zulk soort gezoek te voorkomen? Ik ben hier nu namelijk al zo'n uur mee bezig.

Met vriendelijke groet,
Jan Willem van der Veer

Verwijderd

Achterhaal de chipset even, en het type daarvan. Vervolgens kijk je op de site van bijvoorbeeld Intel voor drivers.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:15
Gewoon de VGA-driver van ATi downloaden, deze bevat ook de chipset-driver

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:36

talin

ES-MA

voor welke OS 2000 XP?

kan het zijn dat dit systeem alleen met Vista is geleverd, dan zou het kunnen dat er geen andere drivers zijn, dan word het spitten met Google, maar er zijn vast wel forums dan wel boards waar mensen hetzelfde probleem hebben

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Heb uiteindelijk eentje gevonden. Was wel een installatieprog. in andere (onbekende) taal. Maar hij deed het en we hadden alleen de driver maar nodig dus...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Tja kijk hoe je normaalgesproken drivers kan vinden. Kwestie van chipset opzoeken. Of de chipset van de componenten.

Je geeft hier ook niet voldoende info en doet ook niet genoeg zelfonderzoek om een topic te rechtvaardigen. Dicht dus.

check je mail btw.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.