Toon posts:

UPC HDTV via AV-HD receiver Harman Kardon 255

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb je even?

Ik kocht een Harman Kardon (HK) receiver, de AVR247. Zou HDMI door moeten geven, maar deed het niet. Omgeruild voor de nieuwe AVR255 die alles wat je erin stopt, er met 1080p uit zou moeten spugen.
Alles werkt, behalve de UPC HDTV box. Als ik die aanzet en de HDMI op de receiver aangesloten heb, blijft de HDTV-box in een reboot-loop, en staat er 'Init' in het schermpje van de HDTV-box.

Ik heb met UPC gebeld, en die zeggen dat als de box het wel normaal direct op de TV doet, dat de kous voor hun dan af is. Wordt er een beetje mesjokke van.

Bij de 1e HK247 dacht ik dat het aan de AVR lag, en heb ik een nieuwe gekregen. De 2e deed het ook niet, en toen heb ik bemiddeld dat ik de AVR247 kon omruilen met de AVR255 als die uitkwam.
Die heb ik nu een week staan, maar weer met hetzelfde probleem.
Wat kan ik doen?

Groetend,
Raymon

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
Nee volgens mij ligt het aan het upc kastje.
Het is gewoon een gek ding met bugs waar Philips zich voor zou moeten schamen.
Het grootste gedeelte van de tijd werkt alles heel goed, en ineens weer een vreemde storing ertussen.

Ik heb het zelf al 3x gehad, telkens als de hdmi kabel eruit is geweest.
Het kastje blijft op init staan, maar verder geen beeld (ook niet via scart) en geen reaktie.

Als het kastje op init gaat, dan wil ie een nieuwe installatie uitvoeren (vraag me niet waarom).
Er is dan bij mij geen beeld. Nu heb ik de handleiding erbij gepakt en de installatie blind doorlopen met de plaatjes uit het boekje erbij (of de meegeleverde kaart).
Cursor naar beneden, dan ok klikken (voor nl taal), dan weer ok, dan de 3 cijfers enz.
Heb ik dat gedaan dan komt er daarna ineens weer beeld op de tv en alles is weer normaal.