Hi All,
Ben in bezit van:
- Onkyo tx nr-905 (sinds 25 juli jl.)
- Sony KDL 46x3500
- Dreambox DM 600PVR (schotel receiver)
- pc met nvidia geforce4 ti 4200 with AGP8X-videocard
De receiver is aangesloten als HDMI out met als instelling 'hoofd' en resolutie 1080P op de receiver met een HDMI 1.3 kabel op de TV.
Componentvideo-ingang
De dreambox is aangsloten met S-video en een audiokabel (wit rood) onder de Componentvideo-ingang 'CBL/SAT' onder IN1. De pc is aangesloten onder AUX 1 onder IN2 eveneens met een S-videokabel en audiokabel.
Verdere instellingen op de receiver zijn:
BEELDKWALITEIT
Beeldmodus Automatisch
Edge Enhancement UIT
Mosquito NR UIT
Random NR UIT
Block NR UIT
OSD-instelling
Onmiddelijke displayaanduiding AAN
Monitortype 16:9
Displaypositie Onder
TV-formaat PAL
Geluid is perfect! Voor het beeld van de Dreambox en PC krijg ik alleen maar een helder blauw beeld. Dit terwijl het menu van de receiver wel zichtbaar is. Heb (bijna) alles al geprobeerd:
-stekkers op andere ingang
-HDMI out op andere waarden
-etc.
Het rechtstreekse beeld op de tv doen het wel goed!
Het beeld via de receiver voor de Dreambox en PC blijven blauw. Ik word nu behoorlijk gefrustreerd!!
De TV staat zo ingesteld dat iedere formaat/vorm/resolutie automatisch wordt gedetect en wordt getoond.
Volgens mij is het een instelling in de receiver?! Alleen ik weet niet waar ik het moet zoeken?? Iemand??
Ben in bezit van:
- Onkyo tx nr-905 (sinds 25 juli jl.)
- Sony KDL 46x3500
- Dreambox DM 600PVR (schotel receiver)
- pc met nvidia geforce4 ti 4200 with AGP8X-videocard
De receiver is aangesloten als HDMI out met als instelling 'hoofd' en resolutie 1080P op de receiver met een HDMI 1.3 kabel op de TV.
Componentvideo-ingang
De dreambox is aangsloten met S-video en een audiokabel (wit rood) onder de Componentvideo-ingang 'CBL/SAT' onder IN1. De pc is aangesloten onder AUX 1 onder IN2 eveneens met een S-videokabel en audiokabel.
Verdere instellingen op de receiver zijn:
BEELDKWALITEIT
Beeldmodus Automatisch
Edge Enhancement UIT
Mosquito NR UIT
Random NR UIT
Block NR UIT
OSD-instelling
Onmiddelijke displayaanduiding AAN
Monitortype 16:9
Displaypositie Onder
TV-formaat PAL
Geluid is perfect! Voor het beeld van de Dreambox en PC krijg ik alleen maar een helder blauw beeld. Dit terwijl het menu van de receiver wel zichtbaar is. Heb (bijna) alles al geprobeerd:
-stekkers op andere ingang
-HDMI out op andere waarden
-etc.
Het rechtstreekse beeld op de tv doen het wel goed!
Het beeld via de receiver voor de Dreambox en PC blijven blauw. Ik word nu behoorlijk gefrustreerd!!
De TV staat zo ingesteld dat iedere formaat/vorm/resolutie automatisch wordt gedetect en wordt getoond.
Volgens mij is het een instelling in de receiver?! Alleen ik weet niet waar ik het moet zoeken?? Iemand??