Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren lukt het niet meer mijn emails, contacten en kalender te synchroniseren met mijn Touch Cruise. Alles is weg op mijn device. Ik kan mij niet herinneren iets te hebben veranderd aan de settings. iemand enig idee?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

En "het lukt niet meer" is vast de letterlijke foutmelding die je krijgt?

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg helemaal geen foutmelding. Alleen... de kalender en contacten zijn leeg en blijven leeg

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal geprobeerd en onderzocht voordat je dit topic opende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
PocketBreeze verwijderd, synchronisatiesettings meermaals gechecked en opnieuw geprobeerd om te syncroniseren, Detect en repair voor Outlook, google (waar het probleem meermaals ook wordt gemeld, maar zonder echte oplossing)

Wat ik nu zie is dat bij ActiveSync > menu > options enkel de E-mail optie aanwezig is (geen kalender, taken,...), terwijl sommige van deze items wel onder de windows ActiveSync staan aangegeven en aangevinkt. Is een herinstallatie van ActiveSync een optie of zal er ook een hard reset aan te pas moeten komen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer eerst eens een her-installatie van ActiveSync, een harde reset heeft ook nogal wat voeten in aarde. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren Windows Mobile Device Center opnieuw geïnstalleerd en wat blijkt is dat bij het gedeelte waar men de te synchronizeren items kan aangegeven (Mobile Device Settings > change content sync settings) de mogelijkheid om taken en kalender te synchronizeren helemaal niet voorkomt (enkel email, keep track of transactions, enz). Vandaar mijn probleem wellicht. Iemand enig idee waarom die daar ineens ontbreken (ook bij herinstallatie vanaf dezelfde CD), en hoe krijg ik die daar terug?
Pagina: 1