Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Er is iets heel vreemds aan de hand met mijn vorige mp3-speler, de iAudio F2 (2Gb). Ik heb deze aan mijn jongere neef gegeven (omdat hij zo 'slim' was om in zee te gaan terwijl zijn DAP nog in zijn broekzak zat :) ). Ik heb eerst uiteraard al mijn muziek (1,61 Gb) eraf gegooid - via mijn Mac mini heb ik alles gekopieerd in een map en vervolgens alle liedjes van de DAP in de prullenmand gegooid. Toen mijn neef echter zijn muziekbestanden (een kleine 800 Mb) erop wou zetten ging dit niet: er kan maar 275 Mb meer op. Vervolgens heb ik zijn bestanden er eens afgehaald op mijn Mac (om te kijken wat er zou gebeuren) en nu kan er plotseling maar 800 Kb meer op. Wat doe ik verkeerd?

Het geheugen is trouwens geformatteerd in FAT 32. Zou dit de oorzaak kunnen zijn van het probleem? Voor de volledigheid vermeld ik nog even dat mijn neef wel met Windows XP werkt.

Edit: is resetten misschien een optie?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afgesplitst van [Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic; problemen horen niet thuis in een ervaringentopic :)

Ik denk overigens dat je de prullenmand van de speler leeg moet gooien, heb je dat gedaan? Het zou wel een logische verklaring zijn, aangezien de hoeveelheid muziek die jij er op had en de hoeveelheid die er nog op kon ongeveer uitkomt op 2GB.

Verwijderd

Topicstarter
Excuses voor het verkeerd gebruiken van het ervaringstopic! En je had gelijk trouwens: het leegmaken van de prullenmand heeft het probleem verholpen. Bedankt, RoD! _/-\o_