Toon posts:

Autoradio valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn autoradio aangesloten met behulp van de gangbare stekkers (de antenne nog niet, daar moet nog een verloop tussen) en heb geluid als ik een cd afspeel. Als ik echter doordruk naar het volgende nummer, valt het geluid weg. Als ik vervolgens een van de stekkers eruit haal en weer terug doe, komt er weer geluid. :? :? :?

Groeten, Robert-Jan

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11-2025
klinkt als een defect in het frontje.

Verwijderd

Topicstarter
De radio werkt in andere auto wel naar behoren, dus aan de radio zal het niet liggen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:14

GaMeOvEr

Is een hork.

Dat heb je ook getest na het ombouwen? (Als in, raar gedrag geconstateerd in ene auto, teruggeprikt in andere auto en daar doet hij het niet?)

Aannames zijn fataal.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Merk (en type) radio?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Verwijderd

ik heb ook zo'n probleem gehad met mijn pioneer, dit kwam op de 1 of andere manier doordat mijn speakers verkeerd aangesloten waren.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem inderdaad al in een andere auto geprobeerd, dat ging prima. Het is een al wat oudere pioneer (jaar of 4, het type weet ik zo ff niet, zal ff kijken straks). Misschien ligt het inderdaad aan de aansluiting van de speakers.

Verwijderd

ik heb de Pioneer DEH-1500R misschien dat jij dezelfde hebt.

ik heb het iig opgelost door de speakers wat anders aan te sluiten.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik dacht dat het misschien een Sony was. Mijn vorige radio deed ook raar, speakers haperden, soms ging hij zelfs helemaal uit. Omdat ik toen toch al een nieuwe wilde hebben, heb ik gewoon een andere gekocht, wederom een Sony, maar na een paar maanden begon ook deze hetzelfde euvel te vertonen. Ben toen alles na gaan meten, en kwam uiteindelijk bij de stekker uit. Heb toen de pinnetjes in de radio, waar de stekker in gaat, iets verbogen en sindsdien is het verholpen. Heb toen voor de zekerheid hetzelfde gedaan bij de vorige radio en ook daar was het probleem opgelost.
De voorgaande radio's die ik heb gehad, ook Sony, met de 'oude stekkers' (2 losse in plaats van 1 enkele) hadden nooit ergens last van, dus daaruit concludeer ik dat de nieuwe stekker niet zo geweldig is. Is misschien iets om even na te kijken :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Ho, klein foutje gemaakt... De radio is een JVC type KD-SX998R. Heb een andere radio in de auto aangesloten, die werkt perfect. En de JVC werkt ook perfect in een andere auto...

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 15:53

Japser

Jeej!

Misschien ligt het wel aan je auto. Ik had laatst ook zo'n soort geintje, radio viel soms weg. Bleek mn dynamo langzaamaan dood te zijn gegaan.
Pagina: 1