Ik heb een striker extreme met een Soundmax 7.1 Hd Audio kaartje
Mijn speaker set is een Creative T7900 setje die 3 jacks heeft waarvan 1 ervan 4 ringen heeft op de jack stekker voor alle 4 de surround speakers.
Ik weet me nu geen raad om 7.1 geluid om de pc te krijgen.
Ik heb een zwarte en een grijze jack aansluiting op de Soundmax HD
Waarvan er dus 1 voor zij speakers is en de ander voor de achter speakers.
terwijl de creative jack stekker dus bedoelt is om via 1 jack stekker 4 speakers aan te sluiten.
Normaal is er wel wat in elkaar te solderen maar ik weet dus geen jack contra stekker met 2 3voudige jacks.
Wie weet hoe het werkt enof er misschien op mijn kaart een 4voudige jack is die je misschien moet instellen in de pc dat hij in plaats 4 speakers via 2 pluggen 4 speakers via 1 plug uitstuurt?!
wie heeft het zelfde probleem of weet gewoon de oplossing.
Mijn speaker set is een Creative T7900 setje die 3 jacks heeft waarvan 1 ervan 4 ringen heeft op de jack stekker voor alle 4 de surround speakers.
Ik weet me nu geen raad om 7.1 geluid om de pc te krijgen.
Ik heb een zwarte en een grijze jack aansluiting op de Soundmax HD
Waarvan er dus 1 voor zij speakers is en de ander voor de achter speakers.
terwijl de creative jack stekker dus bedoelt is om via 1 jack stekker 4 speakers aan te sluiten.
Normaal is er wel wat in elkaar te solderen maar ik weet dus geen jack contra stekker met 2 3voudige jacks.
Wie weet hoe het werkt enof er misschien op mijn kaart een 4voudige jack is die je misschien moet instellen in de pc dat hij in plaats 4 speakers via 2 pluggen 4 speakers via 1 plug uitstuurt?!
wie heeft het zelfde probleem of weet gewoon de oplossing.