Toon posts:

[USB] memorystick en oude PC's/Win 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vertrek binnenkort op reis naar India en ben van plan een memorystick te gebruiken om data uit te wisselen in internetcafé's. Nu denk ik wel vaak relatief recente PCs aan te treffen, maar vraag me af of er bepaalde dingen zijn waarop ik moet letten indien ik te maken krijg met oude USB 1.0 poorten en Windows 98-systemen. Neem ik best een stick mee met kleine opslagcapaciteit omdat recente modellen moeilijker herkend worden of maken zulke dingen weinig uit ?

Bedankt !

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 14:53

Haan

dotnetter

Capaciteit maakt niet zo heel veel uit, je zit alleen met het punt dat Win '98 vaak een driver nodig heeft om een USB stick te herkennen.. Dus het is misschien een goed idee om een stickje mee te nemen waarvan Windows 98 drivers beschikbaar zijn en zet die desnoods op een cd'tje en neem die mee.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:42
De internetcaffe's daar zijn over het algemeen vrij normaal hoor. Gewoon xp machientjes met usb en een cd-rbandertje erin (heb er nog cd-tjes gebrand om me usb-stick leeg te halen.)

maar misschien tref jij wel precies dat internetcafe waar ze niet zulke moderne pctjes hebben.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23