Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen?] Office Powerpoint Cursus

Pagina: 1
Acties:

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Beste mensen,

ik ben op zoek naar wat ervaringen met officecursussen (powerpoint om specifiek te zijn).
Ik wil namelijk graag voor ons secretariaat een goeie powerpointcursus regelen.

Nu zijn er een aantal dingen die ik graag zou willen:
  • de mogelijkheid tot een in-company cursus
  • een cursus op maat die is afgestemd op het gemiddelde niveau van de secretaresses en evt op de sjablonen/inhoud die we hier op kantoor gebruiken
  • een cursus over meerdere dagdelen, zodat we niet 1 of 2 volle dagen zonder secretariaat zitten
Nu kan ik ook op google zoeken naar "powerpoint, cursus, in-company", maar dat is niet het idee van dit topic. Ik ben juist op zoek naar ervaringen van tweakers, aangezien er op cursusgebied zo ontzettend veel troep rondwaart. Dus als er iemand positieve ervaringen heeft en iets aan wil bevelen of juist visa versa, heel graag!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Ik heb netjes een paar dagen gewacht, maar geen enkele reactie, zouden er nu echt geen tweakers ervaringen op dit gebied hebben, of heb ik het topic in een verkeerd (te rustig) forum geplaatst?

Plaats liever geen dubbele topics, dus mocht er een modje met een briljant idee hebben voor een ander forum, gaarne een schopje die kant op.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gezien jouw topic als een van de weinige na boven kwam, kick ik 'm een keer.
vanwege mijn gebrek aan kennis zoek ik soort gelijk iets maar dan voor access07.
jullie suggesties?

http://www.bvo.nl/training/microsoft_office/970

bvo ... bekende?

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 27-05-2009 14:29 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
himlims_ schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:19:
gezien jouw topic als een van de weinige na boven kwam, kick ik 'm een keer.
vanwege mijn gebrek aan kennis zoek ik soort gelijk iets maar dan voor access07.
jullie suggesties?

http://www.bvo.nl/training/microsoft_office/970

bvo ... bekende?
Collega's van mij volgen regelmatig Office trainingen bij bvo. Hoor er geen ontvreden berichten over.
De trainingen worden in hun OLC gegeven wat wilt zeggen dat je zelfstandig met het cursusmateriaal aan de slag gaat, en als je vragen hebt kun je deze stellen aan de aanwezige docent.