iPod touch disconnected tijdens update, hersteld niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 967 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:50
Ik was de ipod touch aan het updaten naar versie 2.0 toen hij van de laptop afviel en de usb kabel losging. Ik krijg vervolgens in itunes de melding dat ik hem moet herstellen, maar als ik dat ga doen krijg ik de foutmelding: De ipod ipod kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1611).

Ik baal er enorm van want het is de ipod touch van mijn vriendin en ik ben nu op vakantie en was van plan hem veel te gebruiken. Heeft iemand enig idee hoe ik deze ipod toch weer tot leven kan wekken. (het opnieuw proberen geeft dezelfde fout (na een reboot))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ben benieuwt, maar ik kan hem al niet uitzetten volgens die guide. even voor de duidelijkheid, de homebutton is toch de ronde button?

Ik heb hem nu helemaal opgeladen, en de ipod lijkt nu te herstellen... zal laten weten of het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Het werkt! Maar nu heb ik geen bevoegdheid om toepassingen te installeren op deze computer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:14
Het is niet de bedoeling om te crossposten. Aangezien het probleem waar je het topic voor had geopend is opgelost, gaat deze dan maar op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.