Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Commerciele Mapping

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een webapplicatie te maken die voordeel zou hebben aan een geïntegreerde map. De webapplicatie zal commercieel en afgesloten voor niet-betalers zijn, dus ik kan geen gebruik maken van de gratis Google Maps, Yahoo Maps, of het Microsoft equivalent.

Ik ben dus op zoek naar een commerciële mapping-provider. (Heeft zoiets een officiële naam?). Hoewel Google Maps en Microsoft Virtual Earth wel services leveren aan commerciële bedrijven tegen betaling, kan ik geen investering van $10000 (Google Maps) of €6500 (Virtual Earth) veroorloven. Ik zoek een provider waar in het ideale geval betaald moet worden per transactie, zodat er geen kosten gemaakt worden op voorhand.

Ik hoef geen geocoding, verkeerinformatie of POI. Gewoon een mooie map met straatnamen waar ik een punt via lengte- en breedtegraad kan op aanduiden. Het hoeft zelfs niet interactief te zijn.

Ik heb al wat rondgezocht en Pushpin is een mogelijke kanshebber, hoewel daar geen prijzen bij staan. Ik heb ze gemailed voor een quote.

Kent er iemand nog providers die aan mijn eisen voldoen?

Verwijderd

Wellicht dat je iets aan openstreetmap hebt?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit staat in SEA omdat? :?
Waar hoort mijn topic?

Hoewel ik het (ook) een interessante vraag vind, is dit niet echt een geschikt topic voor in de Devschuur. Waar het dan wél zou horen weet ik ook niet zo gauw; in de regel zijn "ik zoek dit en dat"-topics prima te beantwoorden met Google. Soms moet je wat dieper graven dan pagina-1-hits, maar verder dan dat kan ik je helaas niet helpen.

Ik neem dit topic wél even in overleg of het nog ergens anders naar toe kan.

Overigens, neem eens een kijkje bij http://www.webservices.nl/ of http://www.and.nl/, misschien dat die wat voor je kunnen doen.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 28-07-2008 15:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.