Wat kun je met een dergelijke voeding? Is een Duron mogelijk? Of slechts pentium 1/2/3 met standaard video-kaart. Het is wel een inwin.
Mwoah, misschien leuk voor een ventilatortje of een klein Peltier-koelertje...
Verwijderd
denk dat duron op zich wel mogelijk is. volgens mij verbruikt een duron 20 a 30 watt ofzo
je kan er dan helaas niet veel andere troep aanhangen en zeker geen geforce1.
je kan er dan helaas niet veel andere troep aanhangen en zeker geen geforce1.
Verwijderd
Ik heb nu een 200 watt voeding waar alles zonder problemen op draait. (een amd k6-2 300 op een asus p5a)
Nu wil ik de k6-2 en het mobo vervangen. Het is allemaal at en dus heb ik een nieuwe kast nodig (denk aan 250 watt, 300 is weer stukkie duurder en heb wel eens probleem met de cashflow) Is 50 watt genoeg voor een abit kt7, een duron 650/700 een goldenorb koeler en in de toekomst een videokaart like the g800(als die ooit komt) of een geforce?
Nu wil ik de k6-2 en het mobo vervangen. Het is allemaal at en dus heb ik een nieuwe kast nodig (denk aan 250 watt, 300 is weer stukkie duurder en heb wel eens probleem met de cashflow) Is 50 watt genoeg voor een abit kt7, een duron 650/700 een goldenorb koeler en in de toekomst een videokaart like the g800(als die ooit komt) of een geforce?
Verwijderd
Forget it, als je een Duron met een zware videokaart wil gaan kopen neem dan minstens een 300watt voeding, voorkom je een heleboel problemen mee, het werkt misschien wel maar je gaat een heleboel stabiliteits problemen krijgen.