[PR] Product voor een PR niet in in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Geachte Admins,

Ik zou graag een review plaatsen van foto rugzak. Op internet zijn er maar enkele beperkte reviews te vinden van deze tas en door het ontbreken ervan zou ik graag zelf een reviews plaatsen op tweakers. Het product is echter niet te vinden in de pricewatch en daardoor kan ik dus (volgens mij) ook geen review van het product schrijven.

Graag zou ik worden ingeligd over de te volgen stappen om mijn review toch te plaatsen. Het product betreft de National Geographic 5162 Medium Backpack. Ik heb de tas gekocht bij www.studio73.be, maar hij is ook te koop bij fotokonijnenberg.nl.

Ik dacht zelf al dat het misschien mogelijk was om via de in de FAQ beschreven wizard, zelf het product toe te voegen en dan de review te schrijven? Maar hiervoor moet ik natuurlijk ook goedkeuring krijgen van de admins.

Ik weet dat het fototassen topic een alternatief is, maar de productreview ruimte van tweakers.net lijkt me een geschiktere en breder bekeken plek voor de review. En het fototassentopic kan ik altijd nog voorzien van de review.

Graag hoor ik dus van jullie even wat de gewenste stappen zijn die ik neem of jullie nemen zodat de review geplaatst kan worden.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Je geeft het antwoord zelf al ;) Het formulier bij product toevoegen invullen, wachten totdat het mailtje van de pricewatch admin in je mailbox belandt dat het product is goedgekeurd (producten verschijnen niet meteen in de pricewatch, alles wordt eerst gecheckt) en dan kan je een product review invullen.