Toon posts:

[Sacred] Online community

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijd is de gold edititie van het spel voor een aantrekkelijk prijsje te koop op Steam. Omdat ik het spel nog ken van een aantal jaren terug en deze altijd erg leuk vond, en om de tijd te doden tot diablo 3 uitkomt, heb ik hem in zn volledigheid aangeschaft.

Nu vraag ik me af of er nog mensen zijn die dit spel online spelen? SP is leuk maar MP (net als diablo 2) maakt het altijd toch een stuk uitdagender en interessanter.
Ik heb wat op de servers rondgekeken maar daar viel de drukte me wat tegen, zijn er nog mensen die dit actief online spelen?

Ik heb deze game nooit eerder online gespeeld (ooit eens over LAN de main story line deels gespeeld) en ben erg benieuwd naar de online mogelijkheden etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Online is Sacred best aardig hoor. Je kun kiezen om Role playing the spelen. Dit betekent dat je door de verhaal lijn heen gaat. Je kun ook de hack aen slash mode kiezen. Hierin begin je op een eilandje en kun je diverse werelden in om te levelen en items te verzamelen. (good old spider hunting)

Ik heb laatst geprobeerd online te spelen, maar po de een of andere manier lukte dat niet meer...ben nu dus weel aan het Diablo-en..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M