Ik heb hier een laptop waaraan ik een extra monitor heb gehangen. Ik gebruik dit scherm om op te gamen en om films op te kijken en als het nodig is als extra desktopruimte. De laatste tijd heb ik wat zitten rotzooien met de drivers van mijn vid kaart omdat ik een probleempje (bleek een AF instelling te zijn) met een aantal games had (dit is intussen opgelost). Bij het oplossen van dit probleem heb ik de extra monitor gedisabled.
Nu ik hem weer wilde enabelen bleef het beeld echter volledig zwart.
De computer geeft aan dat het scherm gewoon werkt en wordt gebruikt als extended desktop en ik kan mijn muis ook van mijn standaard desktop afslepen. Het aan/uit lampje van het beeldscherm is niet groen, maar geel, en brand constant (in het geval de computer uitstaat knippert het lampje geel).
Mijn specificaties:
- thinkpad t60p
- ATI Mobility FireGL V5250
- extra monitor is een IBM G96 (19" CRT)
Wat ik al heb gedaan:
- VGA stekker eruit getrokken, monitor geeft "check data cable" beeld
- ander beeldscherm aangesloten > hetzelfde probleem
- drivers opnieuw geinstalleerd
- gezocht op google en got, maar zonder resultaat
Nu ik hem weer wilde enabelen bleef het beeld echter volledig zwart.
De computer geeft aan dat het scherm gewoon werkt en wordt gebruikt als extended desktop en ik kan mijn muis ook van mijn standaard desktop afslepen. Het aan/uit lampje van het beeldscherm is niet groen, maar geel, en brand constant (in het geval de computer uitstaat knippert het lampje geel).
Mijn specificaties:
- thinkpad t60p
- ATI Mobility FireGL V5250
- extra monitor is een IBM G96 (19" CRT)
Wat ik al heb gedaan:
- VGA stekker eruit getrokken, monitor geeft "check data cable" beeld
- ander beeldscherm aangesloten > hetzelfde probleem
- drivers opnieuw geinstalleerd
- gezocht op google en got, maar zonder resultaat