Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500
- Laatste drivers van alle devices
- Onnodige features verwijderen. Dit doe je via Control Panel -> Turn Windows Features On or Off
- Onnodige services uitschakelen die je niet nodig hebt.De volgende services kun je sowieso uitschakelen, maar dan moet je pc niet in domein o.i.d zitten. Het beste is om deze gewoon te disablen.
- DFS Replication
- Computer Browser
- Distributed Link Tracking Client
- IP Helper
- IKE and AuthIP IP Keying Modules
- Offline Files
- Remote Registry (alleen uitschakelen als de Registry's van de andere pc niet benadert
- Tablet PC Input Service (alleen als je geen Tablet-PC gebruikt)
- Schakel met msconfig entries die automatisch opstarten uit. Het is aan te raden om de volgende opstart-entries uit te schakelen:"Adobe Reader,” “Qttask,” “iTunes Helper” en alles van Microsoft Office, deze heb je niet nodig tijdens de start-up.
- Schakel de sidebar uit
- Schakel the Aero/Aero-Glass thema uit
- Defragmenteer je schijven regelmatig met bijvoorbeeld Auslogics Disk Defrag,gebruik niet ingebouwde tool van Vista, want die is nutteloos,zoals in iedere versie van Windows
- Om lekker en snel te kunnen werken heb je minimaal 4GB aan geheugen nodig, voor Vista is dit geen overkill
[ Voor 33% gewijzigd door Turdie op 28-07-2008 01:22 ]
1. Wanneer ik rechtermuisknop doe zie ik geen Als administrator uitvoeren.
2. Wanneer ik doorgaan doe dan zegt: Er is een fout opgetreden van kenmerken op dit bestand:
C:\Boot\memtest.exe
Toegang geweigerd.
Negeren Alles negeren Opnieuw proberen Annuleren
Kan iemand mij ermee helpen a.u.b.
Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500
Waar heb je dat gelezen, want volgens mij versnelt indexering juist je pc, omdat bestanden sneller gevonden kunnen worden. En als er iets abnormaal ratelt moet je kijken wat dat is en dat onderdeel vervangen/repareren.Nara Shikamaru schreef op maandag 28 juli 2008 @ 01:27:
Ik heb net zojuist gelezen dat het Indexerings het kan vertragen en wat ook ervan klopt is dat je HDD ernom door ratelt wat nu gebeurd want ik hoor ratelende geluiden van mijn kast komen terwijl ik niks aan het doen ben maar het probleem is wanneer ik op een schijf klik en indexering uit wil zetten zegt ie dat ik als Administrator dat moet doen maar
Eerst Negeren klikken1. Wanneer ik rechtermuisknop doe zie ik geen Als administrator uitvoeren.
2. Wanneer ik doorgaan doe dan zegt: Er is een fout opgetreden van kenmerken op dit bestand:
C:\Boot\memtest.exe
Toegang geweigerd.
Negeren Alles negeren Opnieuw proberen Annuleren
Kan iemand mij ermee helpen a.u.b.
Als je het dan nog niet lukt het volgende doen (rechten van memtest staan dan niet goed).
- Open C:\Boot
- Klik met je rechtermuisknop op memtest.exe
- Ga naar Security en klik dan op Edit
- Zet alles op Allow
Ik heb gevoel dat je niet weet wat Google is en hoe je die ten gunste van jezelf moet gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 28-07-2008 03:21 ]
[Vista] Defragmentatie vertraagt pc*
Vier topics achter elkaar over exact hetzelfde is een beetje overdreven namelijk.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()