Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat-frontpage] Alleen nieuwe items in tracker

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:31
Zou het mogelijk zijn dat alleen nieuwe items in de tracker worden geshowd?

Dus bijvoorbeeld:
Ik stel het aantal items bij tweakblogs in op 4, en kruis een vinkje aan met 'alleen nieuwe items' zodat ik alle nieuwe blogposts zie tot een maximum van 4.

Hoop dat ik niet de enige ben die dit wel handig vindt :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Het kan aan mij liggen, maar gebeurt dat nu niet sowieso al..?

[ Voor 80% gewijzigd door Hahn op 27-07-2008 23:24 ]

The devil is in the details.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik gebruik de tracker niet, maar bedoel je dat alleen nieuwe items van na je vorige bezoek getoond moeten worden ofzo, dus minimaal 0 en maximaal 4?

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 27-07-2008 23:32 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hahn schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:22:
Het kan aan mij liggen, maar gebeurt dat nu niet sowieso al..?
Bij tweakblogs zie je alleen de nieuwste posts met een max van 1 nieuwe post per blog. Zodat niet 1 blog de hele tracker kan vullen. Dus als er op een blog kort na elkaar 2 posts gemaakt worden dan zie je op de tracker alleen die laatste post.

• stereohead
Ik bedoel met nieuw de items in de tracker die felgroen gekleurd zijn.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb sterk de twijfels over de mogelijke meerwaarde van een dergelijke feature. Je tracker zal bij frequent bezoek wat minder lang zijn, maar de wisselende grootte van elke tracker maakt het lijkt me wel lastiger 'scannen'. Daarbij loop je een groot risico toch zaken te missen, als je bijvoorbeeld heel eventjes op de FP bent geweest en pas later weer terugkomt om je tracker te bekijken.

Intentionally left blank

• stereohead
Het nadeel bij mij is dat de tracker te lang is voor mijn scherm. Ik kan de afzonderlijke trackers wel inkorten maar dan mis ik regelmatig wat omdat niet alle nieuwe/groene items in de lijst passen.

Ik weet niet of dat voor anderen geldt, maar een dergelijke feature zal voor mij wel een uitkomst zijn.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

stereohead schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:24:
Het nadeel bij mij is dat de tracker te lang is voor mijn scherm. Ik kan de afzonderlijke trackers wel inkorten maar dan mis ik regelmatig wat omdat niet alle nieuwe/groene items in de lijst passen.
Definieer 'te lang voor mijn scherm' eens? Is dat een esthetisch iets of een praktisch probleem omdat je browser bijvoorbeeld geen scroll-mechanisme laat zien? ;)

Een feature als dit garandeerd je ook niet dat je tracker wel op 'jouw' scherm past en je loopt volgens mij juist eerder het risico dat je dingen mist.

Intentionally left blank

• stereohead
Te lang is voor mij langer dan 1024 pixels. Een stukje scrollen is niet zo erg, maar als afzonderlijke trackers wat korter zijn, is er ook weer ruimte voor andere trackers.

Ik denk dat je bij de "oude" standaard tracker eerder items mist dan bij een tracker met een dergelijke feature. Nu houdt ik mijn trackers kort zodat de totale tracker niet te lang wordt, als er een optie zou zijn waarmee je kunt instellen dan alleen nieuwe items zichtbaar zijn, is de tracker over het algemeen even lang, alleen iets langer als er veel nieuwe items zijn, en je dus minder mist.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Deze FR heeft niet veel bijval gekregen en ook ontbreken soortgelijke requests. Voor 1 gebruiker gaan we een dergelijke feature niet overwegen. wontfix dus.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.