Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Submit een zoekresultaat geven

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• supertheiz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11 22:54
Lieve Devver,

Zoals je in dit topic kan vinden, is kwantiteit niet altijd kwaliteit:
supertheiz in "Submit: Mobileme wordt met iTunes 7.7 ge..."

Ik kon niet vinden waar ik nieuws moet posten.......

Nu staat er op een hoop plaatsen, zoals in een FAQ, in een nieuwsartikel dat niets te maken heeft en natuurlijk, naar eigen bescheiden mening, veel minder belangerijker is dan wat jij aan nieuws hebt gevonden. Om het logischer en nog makkelijker vindbaar te maken is het ook nog eens onder archieven (?) te vinden.

Ik ben iemand die heel onlogisch in het menu onder Frontpage heeft gezocht (waar je overigens geen nieuws, maar wel Bugs kan doorgeven) en onderaan de pagina's. Daarnaast heb ik in zoeken de termen submit en nieuwstip ingegeven, waarmee je ook niet kan vinden hoe je dit doet.

Zouden jullie willen ontwikkelen dat zoeken hierop een bruikbaar resultaat geeft?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Hmmz, ik zie hier geen bug :P

De plaatsing van de nieuwssubmit link is zo bepaald door onze hoofdredacteur waarbij de toevoeging aan het menu onder 'archieven' recentelijk nog is gedaan in aanvulling op de plaatsing rechts naast elk artikel.

Je topic in Geachte Redactie is gesloten wat voor mij al een teken is dat de redactie hier geen verandering in wenst, dus kan ik hier ook niets mee ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.