Is het mogelijk om een tracker te maken waarin, net zoals op de voorpagina, .plans, reviews en features in 1 tracker te gebruiken. Dat scheelt weer wat trackers en op de voorpagina werkt het toch al zo. Hij zou als extra aangeboden kunnen worden, via opties.
We werken al aan integratie van het forum en de frontpage waarbij je automagisch de beschikking krijgt over de FP trackers op het forum
Intentionally left blank
Verkeerd begrepen, re-opened
Intentionally left blank
voor de duidelijkheid, deze http://img181.imageshack.us/img181/1763/knipsel2kd3.jpg samenvoegen
De keuze om op de frontpage de aankondigingen van .plans, reviews en redactieblogs 'op 1 hoop' te gooien is niet zozeer vanwege de verwantschap van deze artikelen (die is er namelijk niet echt
) maar meer omdat het de geëigende plek is om de aandacht te krijgen. Het is zelfs niet zo dat alle reviews, redactieblogs en .plans daar gepresenteerd (moeten) worden en wellicht zal die 'samenraping' in de toekomst ook nog wel weer eens wijzigen.
Aangezien de tracker niet bedoelt is om specifiek artikelen aan te kondigen maar puur bedoelt is om een overzicht te krijgen van onze content, specifiek gescheiden op content-soort, vind ik de verwijzing naar de frontpage aankondigingen persoonlijk een zwak argument.
Het grootste nadeel van het samenrapen van verschillende soorten content in 1 tracker is het feit dat het dan lastig te bepalen is welk artikel onder welk soort content valt, iets dat met de aankondigingen minder sterk speelt aangezien daar ook een inleiding van het artikel zelf bij staat.
Echte voordelen van dit verzoek kan ik zo 1-2-3 niet bedenken, behalve dan dat je je tracker misschien wat korter kan houden, maar een uitgebalanceerde keuze voor het aantal items in respectievelijk de reviews- redactieblogs- en .plan-tracker kan de lengte toch ook redelijk beperken.
Aangezien de tracker niet bedoelt is om specifiek artikelen aan te kondigen maar puur bedoelt is om een overzicht te krijgen van onze content, specifiek gescheiden op content-soort, vind ik de verwijzing naar de frontpage aankondigingen persoonlijk een zwak argument.
Het grootste nadeel van het samenrapen van verschillende soorten content in 1 tracker is het feit dat het dan lastig te bepalen is welk artikel onder welk soort content valt, iets dat met de aankondigingen minder sterk speelt aangezien daar ook een inleiding van het artikel zelf bij staat.
Echte voordelen van dit verzoek kan ik zo 1-2-3 niet bedenken, behalve dan dat je je tracker misschien wat korter kan houden, maar een uitgebalanceerde keuze voor het aantal items in respectievelijk de reviews- redactieblogs- en .plan-tracker kan de lengte toch ook redelijk beperken.
Intentionally left blank
Ja, maar als je toch álles wil lezen, is het stukken makkelijker als je de 3 bovenste van het samenraapsel kan zien, ipv de 3 reviews (soms ineens 3) én de andere. Aangezien er toch al veel trackers aanwezig zijn, lijkt deze mij handiger dan de gemiddelde andere.
Er valt wat voor te zeggen om een optie te bieden waarmee de inhoud van alle ingestelde trackers op een hoop gegooid kan worden. Je moet er dan wel rekening mee houden dat het type artikel niet of nauwelijks meer te onderscheiden is (hoewel we dit evt in de title tag zouden kunnen vermelden).
Feit is dat het de code nodeloos complex maakt voor een feature met imo een maar zeer beperkt nut. Als je dat meeneemt samen met de tijd die nodig zou zijn om dit te realiseren denk ik dat er heel wat nodig is om het voordeel van een dergelijke feature te bewijzen voordat we dit ook maar zouden moeten overwegen.Femme schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:44:
Er valt wat voor te zeggen om een optie te bieden waarmee de inhoud van alle ingestelde trackers op een hoop gegooid kan worden. Je moet er dan wel rekening mee houden dat het type artikel niet of nauwelijks meer te onderscheiden is (hoewel we dit evt in de title tag zouden kunnen vermelden).
Intentionally left blank
Trackers waar weinig content in wordt gepubliceerd kunnen samenvoegen tot een tracker van zeg 10 items die daardoor wat vaker updates krijgt, maar minder ruimte inneemt als 3 of meer tracker van zeg 4 items is een feature die mijns inziens best prettig kan zijn voor de gebruiker.
Vandaag verlangde ik weer is naar deze functie, dus bij deze weer dezelfde vraag. Alles wat op de frontpage ook met die foto's bij elkaar staat, simpel en overzichtelijk bij elkaar voegen. Dat scheelt weer wat titeltjes, en ik lees toch alles?
Meer customization mogelijkheden van de tracker staan ook op ons eigen verlanglijstje, maar verwacht daar niet op korte termijn iets van...
Intentionally left blank
Vooralsnog wontfix. Je zou eventueel mbv een samengestelde RSS feed voor jezelf een eigen tracker kunnen knutselen.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()