Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de HTC Touch Diamond en de eerste keer dat ik me aanmelde op msn op de mobiel vroeg hij of hij de contacten uit msn kon halen voor op de mobiel. Ik dacht "ok, dat is handig" maar bij nader inzien is dit toch heel irritant omdat er ook msn contacten tussen zitten waar ik niet persoonlijk contact mee hebt.

Dus ik heb in mijn contacten ±20 personen verwijderd en de volgende keer dat ik me aanmelden op msn waren AL die personen OOK weg in mijn msn....

dus mijn vraag:
1. Hoe kan ik alle contacten verwijderen van msn op me telefoon maar behouden op msn?

2. als dat niet kan, hoe kan ik dan sorteren op outlook of Sim.

alvast bedankt

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:46:
Ik heb sinds kort de HTC Touch Diamond en de eerste keer dat ik me aanmelde op msn op de mobiel vroeg hij of hij de contacten uit msn kon halen voor op de mobiel. Ik dacht "ok, dat is handig" maar bij nader inzien is dit toch heel irritant omdat er ook msn contacten tussen zitten waar ik niet persoonlijk contact mee hebt.

Dus ik heb in mijn contacten ±20 personen verwijderd en de volgende keer dat ik me aanmelden op msn waren AL die personen OOK weg in mijn msn....

dus mijn vraag:
1. Hoe kan ik alle contacten verwijderen van msn op me telefoon maar behouden op msn?

2. als dat niet kan, hoe kan ik dan sorteren op outlook of Sim.

alvast bedankt
1. Je kunt je contacten niet terugkrijgen in je msnlijst, zonder ze opnieuw aan msn toe te voegen. als je ze niet op je telefoon wilt, moet je gewoon even jezelf afmelden bij windows live op je toestel, en dan weer opnieuw aanmelden, waarbij je de optie om msn-contacten toe te voegen uiteraard uit zet.

MAAR GA EERST EENS ZOEKEN IN BIJVOORBEELD HET HTC TYTN2 TOPIC!

Dit is al zo vaak voorbijgekomen!

• audioholic
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09-2022
Als je op je pc msn plus installeert, kun je daar via de optie contactbeheer kijken wie jij in je lijst hebt, en wie jou in hun lijst heeft (wie heeft mij toegevoegd?). Vervolgens kun je deze in hetzelfde scherm direct weer toevoegen. Simpel!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gewoon niet importeren op je telefoon de volgende keer (die vraag krijg je als je msn opstart op je telefoon).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.