Submit: Mobileme wordt met iTunes 7.7 gepushed.

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• supertheiz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11-2025
Bij de installatie van iTunes 7.7 wordt ongevraagd Mobileme mee geinstalleerd. Apple heeft ooit besloten om Safari mee te installeren met iTunes, maar destijds kreeg je nog de vraag of je dit wilde. Met Mobileme wordt die vraag niet eens meer gesteld blijkbaar.

Zie ook http://www.engadget.com/2...-karma/comments/13378187/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is al op 19 juli een bericht over geweest op de nieuwspagina:
nieuws: Itunes installeert ongevraagd Mobileme-software

Nieuws submits doe je trouwens niet via een topic, daar is een aparte submission pagina voor (die ik altijd zelf maar moeilijk kan vinden...)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Is dit niet al een keer geplaatst? nieuws: Itunes installeert ongevraagd Mobileme-software

En je kan nieuws trouwens beter insturen via de nieuwssubmit. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

is idd al geplaats en nieuwssubmit link is: http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit
staat bovenaan als je over 'Archieven' mouseovert aan de rechterkant, ook staat het rechts naast nieuws/meukposts.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• supertheiz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11-2025
Al een paar keer naar de submit gezocht. Bedankt voor de link.

Wellicht handig om ergens de link neer te zetten waar hij makkelijk(er) te vinden is.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

supertheiz schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:42:
Wellicht handig om ergens de link neer te zetten waar hij makkelijk(er) te vinden is.
daarvoor moet je even iets posten in Lieve Devvers

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
supertheiz schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:42:
Je bedoelt nog handiger dan bij ieder nieuwsartikel en in het hoofdmenu op de site onder Archieven > Nieuwstip Insturen?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat nieuws was inderdaad reeds gemeld op de frontpage. Voor wat betreft het melden van nieuwstips: (1) in de faq van dit forum staat waar je het behoort te doen; (2) op de frontpage staat naast elk artikel 'Nieuwstip insturen'; en (3) op de frontpage kun je onder het kopje Archief in de menubalk ook de optie 'Nieuwstip insturen' vinden. Ergo: prima vindbaar.

[edit]
Nota bene: in dit forum staan nergens nieuwssubmits, dat zou ook een teken aan de wand kunnen zijn dat die dingen niet hier thuishoren ;) .

P.S. We zijn wel blij met je nieuwstips :) .

[ Voor 21% gewijzigd door Harm op 27-07-2008 20:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.