Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jorijn
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2024
Hi,

Sinds een paar weken is er een soort olie-achtige gloed op het display verschenen. Zie foto:

Afbeeldingslocatie: http://jorijn.com/~jorijn/htcmuek.jpg

In de tussentijd zijn er ook wat gevoeligheidsproblemen opgetreden. Het ene moment pakt hij aanrakingen met de stylus wel, en het andere niet. Op willekeurige plekken op het beeld tikken hielp dan tijdelijk.

Nu heb ik vandaag de T-Mobile reparatie envelop binnen maar ik vermoed dat ze het afdoen als waterschade of iets anders simpels. De vraag is dus of enkele personen hier een idee hebben wat dit zou kunnen zijn en of ik het eventueel zelf kan verhelpen.

Groet, Jorijn.

PSN: Jorijnn

• amiga1260
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11 23:52
Heb je je telefoon in de volle zon gelegd? Dan kun je deze vlekken krijgen.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:19
Dit heb ik ook sinds kort met mijn HTC Touch Diamond, wordt je niet echt blij van, al blijft de stylus/vinger gewoon fatsoenlijk werken bij mij

Specs!

• Jorijn
amiga1260 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:58:
Heb je je telefoon in de volle zon gelegd? Dan kun je deze vlekken krijgen.
Goed mogelijk, geen idee waar ik mijn telefoon allemaal neerleg. Hoe kan ik het weg krijgen?
GoldenBatt schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:05:
Dit heb ik ook sinds kort met mijn HTC Touch Diamond, wordt je niet echt blij van, al blijft de stylus/vinger gewoon fatsoenlijk werken bij mij
Bereid je maar voor op problemen, dat is wat er bij mij gebeurde :/

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

De Diamond heeft een heel andere techniek wat betreft touchscreen dus dat valt voor hem waarschijnlijk wel mee. Dit is gewoon een hardware probleem dus probeer je garantie (misschien direct via HTC) en anders zou je eventueel een heel nieuw scherm erin kunnen zetten maar betwijfel of dat goedkoper is dan betalen voor een reparatie of een nieuwe Touch kopen.

• GoldenBatt
Muthas schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:25:
en anders zou je eventueel een heel nieuw scherm erin kunnen zetten maar betwijfel of dat goedkoper is dan betalen voor een reparatie of een nieuwe Touch kopen.
Dit viel nog mee volgens mij, kamaraad van mij heeft de touch cruise, en hiervan is wat op scherm gevallen, waar door deze gebarsten is. HTC vertelde hem aan de telefoon dat deze compleet vervangen kon worden voor iets van 130 euro ex btw, viel mij ontzettend mee, had het ook veel hoger geschat

Specs!

• Jorijn
Tot op heden toe blijft het display werken, hij heeft dan ook twee weken in de kast gelegen. Vreemd, want de gloed blijft. Ik wacht het nog een dag aan, anders stuur ik hem op.

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik heb zwarte vlekken in mijn scherm, en heb niks bijzonders gedaan. heb nu de iphone 3g echt superding maar de touch was echt mijn ding..
hij is opgestuurd geweest via de verzekering, maar hebben ze niks eraan gedaan (ja een software update), toen zouden ze hem weer ophalen,omdat ik niet blij was(zacht uitgedrukt) . zijn ze niet eens langsgeweest!! ik de hele dag in huis blijven grrr. dus heb die hele verzekering opgezegd(safe'n sure van belcompany) en dus maar de iphone aangeschaft.

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
jorijn heb je hem inmiddels opgestuurd?

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:40
ik had dit met mn touch cruise ook. Deze vlekken waren bij mij alleen zichtbaar onder TL licht...
onder garantie is touchscreen vervangen door euro-twice.

• Jorijn
Hij is nog mee geweest op vakantie. (Had ik toch iets van wifi bij me ;-)). Hij is toch weer kuren gaan vertonen en ik zal hem deze week opsturen.

• GoldenBatt
@ Jorijn:
Heb je hem ondertussen al opgestuurd? En wat zei HTC? Ben wel benieuwt, aangezien die van mij ook zo'n vlek heeft op het scherm,,,

Specs!

• Patric76
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-10 12:36
Hoi,

Dat zijn Newton ringen. Die ontstaan wanneer een plastic- en een glas laag direct tegen elkaar komen. Normaal hoort hier vocht tussen te zitten. Zie deze post:
http://forum.pocketinfo.n...vlek-op-scherm-pda-4.html

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met mijn nieuwe HTC Touch Pro 2 toestel. Van de week contact opnemen met HTC. Toestel is enkele weken oud.

Afbeeldingslocatie: http://www.avancecommunicatie.nl/content/dsc01427.jpg
Pagina: 1