Ik heb thuis 2 computers met beide dezelfde draadloze netwerkkaarten, LevelOne WNC-0301 11g wireless network adapter. Op de ene pc heb ik windows opnieuw geinstalleerd, en kan nu nergens de driver vinden voor deze kaart. Chipset is overigens van Marvell Yukon, de 88W8310. Ook hier is geen driver van te vinden.
Weet iemand deze misschien nog ergens te downloaden..?!
Ik heb op mn andere pc nog wel de driver staan, nu heb ik die bestanden allen proberen te vinden maar vind drie bestanden:
- MRV8K51.sys
- mrv8k51.inf
- mrv8k51.pnf
Als ik deze bestanden op de andere pc zet geeft ie aan dat er een error in het .inf bestand zit, kan het kloppen dat ik dan nog een bestand mis? heb al flink gezocht maar kan niks meer vinden met deze naam, maar er moeten toch nog een .cat ofzo zijn?
Alvast bedankt.
Weet iemand deze misschien nog ergens te downloaden..?!
Ik heb op mn andere pc nog wel de driver staan, nu heb ik die bestanden allen proberen te vinden maar vind drie bestanden:
- MRV8K51.sys
- mrv8k51.inf
- mrv8k51.pnf
Als ik deze bestanden op de andere pc zet geeft ie aan dat er een error in het .inf bestand zit, kan het kloppen dat ik dan nog een bestand mis? heb al flink gezocht maar kan niks meer vinden met deze naam, maar er moeten toch nog een .cat ofzo zijn?
Alvast bedankt.