Het probleem is dat ik geen geluid krijg van de front aansluitingen van mijn computer. Ik heb 2 connectors van mijn kast op eentje staat AC97 en de andere HD AUDIO (het is een kabel met 2 connectors), eerst had ik HD AUDIO aangesloten op het moederbord waar AAFP staat en in de bios bij "FRONT PANEL TYPE" HD AUDIO genomen en daarna in windows xp getest maar ik hoor niets als ik er een hoofdtelefoon op aan sluit en als ik de mic aansluit hoor ik ook niets.
Toen het maar geprobeerd met AC97 en in de bios het ook veranderd naar AC97, maar dat gaf hetzelfde resultaat.
Aan de achterkan werkt alles naar behoren van de audio aansluitingen, daar geeft die ook aan welke aangesloten zijn (cable sensing of hoe noemt het), dit doet die bij het front panel ook niet.
Weet er iemand wat ik nog kan doen of hoe ik het moet oplossen ?
Toen het maar geprobeerd met AC97 en in de bios het ook veranderd naar AC97, maar dat gaf hetzelfde resultaat.
Aan de achterkan werkt alles naar behoren van de audio aansluitingen, daar geeft die ook aan welke aangesloten zijn (cable sensing of hoe noemt het), dit doet die bij het front panel ook niet.
Weet er iemand wat ik nog kan doen of hoe ik het moet oplossen ?