Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] IE download wel, maar saved niet

Pagina: 1
Acties:

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 13:12
Beste mensen,

Ik heb hier een nieuwe laptop in de schoot geworpen gekregen waar een probleempje mee was. Namelijk dat de bestanden die gedownload worden uiteindelijk niet meer vindbaar zijn op de plek. Ik ging zoeken hier op GoT en kwam een topic tegen die exact hetzelfde probleem heeft als ik, maar waar geen bruikbaar antwoord in naar voren kwam; namelijk dit topic om daar maar even uit te quoten:
Als ik een bestand zoals een filmpje, of programmaatje wil downloaden krijg ik het bekende downloadscherm en wijs ik een plaats op mijn harde schijf aan. Het bestand begint dan te downloaden en is na enkele minuten klaar.

Hierna is het scherm weg maar is het bstand onvindbaar. Waar ik ook zoek en wat ik ook probeer te downloaden, het proces lijkt goed te gaan maar de bestanden zijn onvindbaar!
Het gekke hier is dat de gebruiker al wel een keer wat heeft gedownload, en dat ging gewoon goed. Maar daarna hield het op en lukt niets meer. Het enige wat er vooralsnog aan het OS is verandert is de naam van het account, in ijdele hoop heb ik deze nog even terugverandert, maar dit geeft geen resultaat. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe dit te verhelpen is?

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Waar probeer je het bestand op te slaan? Probeer eens op te slaan op C:\test o.i.d. en kijk of dat wel lukt.
Controleer ook of %HOMEPATH% wel naar de juiste map verwijst, aangezien je het account veranderd hebt.

Soms kan een virusscanner zich met de downloads bemoeien. Controleer de instellingen of je niks vreemds tegenkomt.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Gaat het toevallig om een 64-bit Vista OS?

In dat geval heb ik juist hetzelfde probleem gehad. Fenomeen kwam enkel voor bij 32-bit browsers. Het verwijderen van m'n virusscanner (AVG) bracht de oplossing.

Nu gebruik ik Avast!, die geschikt is voor 64-bit Vista, en alles werkt als een zonnetje.

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 13:12
Op de laptop stond AVG, deze was echter niet helemaal jofel geinstalleerd aangezien ik geen GUI oid open kon krijgen. Ik kreeg dan een of andere maffe error die me doorverwees naar het Toepassingen Logboek waar ik vervolgens geen steek wijzer uit werd.

Ik heb toen AVG eraf gegooid, en voila, het werkt. :)

Thx beide voor jullie bijdragen!

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337