Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DVD fragmenten aan elkaar knopen met meerdere geluidssporen

Pagina: 1
Acties:

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Hallo,

ik heb een aantal promotie dvd's waarvan ik een aantal fragmenten wil pakken en deze een elkaar plakken voor een opendag.

Ik heb Pinnacle Studio geprobeerd, maar als ik daar een DVD title importeer dan wordt het een MPG en zit er maar 1 geluidsspoor bij. Helaas pakt die standaard ook nog het verkeerde geluidsspoor.

Alle DVD's hebben dezelfde structuur, qua beeld en geluid. Ik wil van een aantal DVD's stukjes knippen inclusief de twee geluidssporen. Deze wil ik dan achter elkaar zetten en op een DVD zetten.

Is het mogelijk met Pinnacle Studio (11) om een DVD title te importeren met meerdere geluidssporen? Of is er een ander programma waarmee ik dit kan doen?

• Brains
^^ schop ^^

is er iemand die een passende tool weet, of moet ik al het materiaal opnieuw monteren in een "echte" tool?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Met het programma Pgc Demux kun je een dvd volledig uit elkaar halen, met alle geluidssporen die aanwezig zijn op de dvd.

Wat is precies de bedoeling dan? Zijn de geluidssporen van verschillende talen? Is het de bedoeling dat de gebruiker kan kiezen uit beide geluidssporen?

Mijn YouTube Channel

• Brains
Ik zal eens naar die tool kijken.

De bedoeling is dat ik een aantal fragmenten van promotie dvd's aan elkaar plak. De dvd's hebben twee audiotracks, een met alleen muziek en de andere met spraak (uitleg) erbij.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Dan is deze tool inderdaad wat je nodig bent. Pgcdemux haalt al je video en audio sporen van de dvd.

Met Dvd-lab Pro kun je ze weer aan elkaar plakken zoals je wil. :)

Mijn YouTube Channel

• Brains
Ik heb het inmiddels voor elkaar met met dit topic als leidraad:
http://forum.videohelp.com/topic120021.html

Ik heb de vob's kunnen extracten met SmartRipper
Pagina: 1