Creative Inspire 2400

Pagina: 1
Acties:

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-02 17:29
Hallo mensen,

Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft. Mijn oude boxen die geinstalleerd waren op de vorige pc waren nog prima, dus die wilde ik meenemen naar mijn huidige (nieuwe) pc. Echter heb ik maar geluid uit 1 box. De andere heel zacht. Ik verwacht dat dit op te lossen is door drivers van de boxen te installeren. Echter kan ik deze niet vinden. De boxen kocht ik 5 jaar geleden. Het gaat om een Creative Inspire 2400.

Mijn vraag is:
Weet iemand een site waar die drivers alsnog te vinden zijn?
Of is er een mogelijkheid dat ik de drivers kopiër naar me huidige pc?

Alvast bedankt,
Thomas.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:53

Onbekend

...

Voor boxen zelf heb je geen driver nodig.
Alleen de geluidskaart zelf heeft een driver nodig.

Weet je zeker dat er geen draadbreuk in je kabeltjes zitten? (Check ook even het balansknopje. :))
Test jouw speakers eens bij iemand anders op de computer. En test eens andere speakers op jouw computer. Je kan dan snel opmaken waar het probleem precies zit.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-02 17:29
Onbekend schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:16:
Voor boxen zelf heb je geen driver nodig.
Alleen de geluidskaart zelf heeft een driver nodig.

Weet je zeker dat er geen draadbreuk in je kabeltjes zitten? (Check ook even het balansknopje. :))
Test jouw speakers eens bij iemand anders op de computer. En test eens andere speakers op jouw computer. Je kan dan snel opmaken waar het probleem precies zit.
Bedankt voor het antwoord!
Aan dat balansknopje heb ik ook gedacht, maar ik kan daar nergens een schakelaar vinden. Ik had windows XP, en daar kon ik het gewoon bij configuratiescherm en dan geluid zon balansschakelaar vinden, maar bij Vista zie ik dat nergens staan! Ook niet in de taakbalk. Op mijn boxen zelf zit dat niet. Waar zou dat kunnen staan in vista?

Probleem is (op een aparte manier) opgelost. Ik heb de hoofdvolumeknop (extern) harder gezet!

i.i.g. Bedankt voor de hulp!

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas312 op 27-07-2008 16:09 ]