PSP verkeerde tv-kabel, wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 21:38
Beste mensen,

Ik heb voor de PSP het volgende kabel gekocht:

Sony Component AV Cable PSP
http://www.consoleshop.nl...mponent-av-cable-psp.html

Ik dacht dat deze bij mijn Sony Trinitron (geen HDTV) kon passen, maar dan met minder kabels. Blijkt dat ik het volgende had moeten kopen:

Sony AV Cable PSP
http://www.consoleshop.nl...25/sony-av-cable-psp.html

Op mijn tv past echter alleen het laastte, ik vraag mij af of ik met een bepaalde combinatie alsnog de component-kabel kan gebruiken, aangezien het nu waardeloos is en ik al veel geld kwijt ben (heb geen garantiebon meer). Bovendien vrees ik dat met de niet-component kabel je geen psp-spellen op de tv kan spelen.

Is er een mogelijkheid om dat toch te kunnen doen op een normale oldskool tv? Misschien een omzetter ofzo? Ik zou dat graag willen, alleen laat mijn budget geen HDTV toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Denk niet dat dat mogleijk is.. Component is gewoon veel te anders dan Composiet. Miscchien met een dure converter.. maar dan kun je beter een LCD-tc halen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 08:00

mace

Sapere Aude

Jammer voor je miskoop, maar je hebt dus gewoon dat onderste kabeltje nodig.

En daar kan je gewoon PSP games mee spelen op de TV hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor problemen en vragen is er Spielerij - Problemen & Vragen.

Verder mis ik heel wat eigen inzet. Een kabel die zeven (?) stekkers eraan heeft gaat inderdaad niet werken als je er maar drie in prikt. om de boel dan wel werkend te krijgen zul je dingen onderling moeten verbinden en om moeten zetten, iets dat ook niet gaat werken. Eigenlijk wil je nu de gasleiding op je waterleiding aansluiten, omdat je toch al een waterleiding had liggen. Het kán wel, maar veel handiger is om gewoon een gasleiding te kopen :P

Vanwege een gebrek aan inzet gaat deze dus op slot.

Dit topic is gesloten.