Toon posts:

Waarom ontsleutelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom moet die 64bit code eigenlijk ontsleuteld worden??? heeft het echt zin, of is het alleen maar voor de lol??

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
just 4 fun.. and what fun it is! :+

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
nee.. 'k ben me paswoord kwijt en heb nu wat vrienden aan't cracken gezet.. ik wil gvd trug in me worddocument kunnen! :(

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07
Ermm het is een competitie uitgeschreven door de makers ervan hoor...

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 20:17 schreef Foxy het volgende:
Waarom moet die 64bit code eigenlijk ontsleuteld worden??? heeft het echt zin, of is het alleen maar voor de lol??
Om te kijken welk werelddeel/land efficienter gebruik maakt van beschikbare rekenfaciliteiten. Het zegt misschien ook iets over de mate van productiviteit in een bepaalde regio en daar komen weer hele interessante studies uit.

Zo zal groenlinx deze contest aangrijpen om oeverloos te zaniken voor plaatsing van meer landschapbedervende inefficiente windmolens om een constante energielevering voor de Nederduytsche rekeneenheden te kunnen garanderen.

Naast de beloning voor de winnende sleutel spelen nationalistische gevoelens, zoals men dat kent van de EK-voetbalkluchten, ook mee.

[censuur]

• Pjosch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

Om te bewijzen dat niets onkraakbaar is.

Linux is free, when time is no money...but still I try

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Behalve die nieuwe encyptie methode dan:
http://tweakers.net/nieuws/15841

Als het allemaal waar is.... (8>

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

64 bits was/is de standaard. Als wij de encryptie kunnen kraken, zullen overheden e.d. misschien inzien dat deze encryptiemethode niet meer voldoet.

Of het nog echt zin heeft? Tja... De Amerikanen gaan over een tijd al over op AES. Ook leuk om dat te kraken, btw... }:O
Pagina: 1