Ik weet niet of je al een oplossing hebt, maar ik ga toch mijn oplossing posten voor als mensen er naar zoeken.
Ik had namelijk het zelfde probleem, maar dan met de pavilion dv6137eu. Windows xp 64 bit er op gezet, maar geen audio drivers
Na een hele tijd zoeken ben ik terechtgekomen op de site
www.planetamd64.com. Hier heb ik de 64 bit drivers van HP zelf
gevonden. (Je moet je wel even registreren, is gratis, dus een kleine moeite.) Als je deze wilt installeren krijg je een foutmelding, maar dat is niet erg. Er staat nu een map op C:\ (of een ander installatie pad) die swsetup heet. In die swsetup map staat dan een map met de naam sp35271, in die map staat het bestand cp630A5a.inf. Daar hoef je nu verder niets mee te doen
-Nu ga je naar het 'Control Panel' en dubbelklik je op 'Systeem', dan klik je op het tabblad 'Hardware' en vervolgens op de knop 'Device Manager'.
-Dan krijg je een lijst met de geïnstalleerde en niet(goed) geïnstalleerde hardware.
-Uit die lijst dubbelklik je op 'Conexant High Defenition Audio'.
-Dan ga je naar het tabblad 'Driver' en klik je op 'Update Driver'.
-Dan vraagt windows of je via windows update wilt zoeken, vink 'no,not this time' aan en klik op 'Next'.
-In het volgende scherm vink je aan dat je op 'a specific location' wilt zoeken en klik je weer op 'Next'.
-Nu begint het leuke gedeelte...
-Kies nu de onderste optie, 'Don't search, I will choose the driver to install.' en klik op 'Next'.
-Nu zie je een lijst met allemaal mogelijke hardware, hieruit moet je 'Sound, video and game controllers' kiezen en weer op 'Next' klikken.
-Nu zie je een scherm met links allemaal hardware fabrikanten en rechts nog een scherm, die heb je niet nodig, want je klikt op 'Have Disk' en je gaat naar c:\swsetup\sp35271, open je cp630A5a.inf en klik je op 'Ok'.
-Nu heb je een schermpje waarin een item staat, 'Conexant High Defenition Audio-Venice 5045'.
-Klik weer op 'Next' en geef aan dat het je niet boeit dat microsoft niet kan garanderen dat de driver echt werkt.
-Nu wacht je tot de driver geïnstalleerd is en klik je op 'Finish'.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb en anders dat ik misschien iemand anders kan helpen die het zelfde probleem heeft.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5