Ik moet voor een webapplicatie de php extensie soap (php_soap.dll) installeren maar deze moet wel uitgeschakeld worden (disabled). Vraag me niet waarom het geinstalleerd moet zijn maar gedisabled... ik snapte dat ook niet maar dat heb ik 30 keer nagevraagd.
Nu heb ik het voor elkaar gekregen om op mijn server de extensie te installeren zie: http://www.youpinie.nl/info.php
Zo op 3/4 van de pagina vind je deze tabel:
soap
Soap Client enabled
Soap Server enabled
Nu is mijn vraag: hoe kan ik de soap client en server disablen? Ik wil dit graag doen alleen voor het domein youpinie.nl en niet als algemene setting voor de server. Dus graag niet in php.ini. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb php 5.2.5 draaien als ISAPI extension op een Windows server. Ik heb vaag begrepen dat je dan een php.ini aan moet maken en die dan 'ergens' op je server van het domein moet plaatsen maar waar weet ik niet en wat er in moet staan ook niet... Waarschijnlijk iets van:
disable php_soap.dll
Alvast bedankt!
Zo op 3/4 van de pagina vind je deze tabel:
soap
Soap Client enabled
Soap Server enabled
Nu is mijn vraag: hoe kan ik de soap client en server disablen? Ik wil dit graag doen alleen voor het domein youpinie.nl en niet als algemene setting voor de server. Dus graag niet in php.ini. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Ik heb php 5.2.5 draaien als ISAPI extension op een Windows server. Ik heb vaag begrepen dat je dan een php.ini aan moet maken en die dan 'ergens' op je server van het domein moet plaatsen maar waar weet ik niet en wat er in moet staan ook niet... Waarschijnlijk iets van:
disable php_soap.dll
Alvast bedankt!