Toon posts:

Zit vast bij Alice...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben begonnen met dit spel vandaag.
Errruuug Vet. De sfeer alleen al.
Ben in Level 3.
2 stukken met een kloof erin. Als je je laat vallen kom je weer terug vanaf waar je viel.
Ben aan het puzzelen geweest met die schakelaars. Maar de duur is dicht aan de andere kant. En wat die kat wazig lult kom ik ook niet verder mee.

Wie helpt me effe zodat ik verder kan met dit mega vette spel. :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?
Kom op iemand weet het toch wel?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is Spielerij toch een ruk forum...:(
Saai is het hier. Ik ben weer naar Hardware en softe goederen want bij Spielerij is echt een forum van niks.. Het verneukt GoT echt.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Gewoon de goeie volgorde van de schakelaars omzetten, dan gaat de deur open.

Als je stapje voor stapje over die wit-zwarte tegels loopt, dan verschijnen de ontbrekende stukken vanzelf.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
oehh, meneetje de paus heeft niet binnen 16 minuten een antwoord oeehh, dan heb je natuurlijk gelijk het recht te gaan gillen dat je het hier ruk vindt..

als je de SEARCH gebruikt had was je er om 20:15 al achter geweest

Ik ga me steeds meer ergeren aan de toon van They_killed_DE_PAUS, maar een ban leverd waarschijnlijke een They_Killed_DE_PAUS_again op :(

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 10:28
Op dinsdag 20 februari 2001 22:49 schreef Undertaker2 het volgende:
Gewoon de goeie volgorde van de schakelaars omzetten, dan gaat de deur open.
idd, die bovenste hendel laat een melodietje horen (pling plong plang), elke onderste hendel heeft een noot, je moet de noten in de goeie volgorde spelen

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Eerst schakelaar boven overhalen, dan naar beneden inderdaad dat melodietje na spelen met de drie schakelaars (volgorde 3-1-2). De schakelaars verdwijnen als je de goede volgorde hebt gedaan. Vervolgens op het uiteinde van de tegels gaan staan en er komen automatisch nieuwe bij.

Dit antwoord geef ik alleen zodat anderen erop kunnen searchen. Want je denkt toch niet dat ik ook maar de behoefte heb om jouw egocentrische persoonlijkheidje ook maar ergens in te ondersteunen. Denk je soms dat dit forum speciaal voor jou in het leven is geroepen?

:(
Pagina: 1