Geachte tweakers ik zit met het volgende probleem
Ik wil namelijk draadloos internet op mijn laptop en playstation 3 enz. enz.
Hardware: game pc: via vaste draad
Laptop: ingebouwde wireless kaart.'
Ps3 nu verbonden via mijn pc(wil ik dus draadloos doen)
livebox: modem en router in 1.
linksys WAG160N
software: pc:vista ultimate 64 bits
laptop windows xp 32 bits
De situatie:
Ik heb een adsl2 verbinding van Orange(Family) 20 mbit. Je krijgt bij je abonnement ook een live box. De live box werkt probleemloos nooit echt wat mee gehad. om de volle snelheid te halen heb je dus ook 2 aansluitingen de dsl en de Phone in(telefoonlijn) doe je dat niet haal je dus niet de volle snelheid(1,44 mb per seconde).
Nu heb ik een draadloze router gekocht namelijk:
Link: http://www.alternate.nl/h...2=Wireless+LAN&l3=Routers
Op deze router zit maar 1 dsl aansluiting en als ik hem daarop aansluit krijg ik dus ook maar de helft van mijn snelheid.
Mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch draadloos kan internetten via mijn apparaten?
Ideeën
Wat ik dus dacht is er niet iets zoals: dat je zowel de dsl stekker en Phone line in 1 "iets"doet en dan stekker naar de linksys router.
alle ideeën zijn welkom als jullie verder vragen/opmerkingen hebben brand los
alvast bedankt.
Ik wil namelijk draadloos internet op mijn laptop en playstation 3 enz. enz.
Hardware: game pc: via vaste draad
Laptop: ingebouwde wireless kaart.'
Ps3 nu verbonden via mijn pc(wil ik dus draadloos doen)
livebox: modem en router in 1.
linksys WAG160N
software: pc:vista ultimate 64 bits
laptop windows xp 32 bits
De situatie:
Ik heb een adsl2 verbinding van Orange(Family) 20 mbit. Je krijgt bij je abonnement ook een live box. De live box werkt probleemloos nooit echt wat mee gehad. om de volle snelheid te halen heb je dus ook 2 aansluitingen de dsl en de Phone in(telefoonlijn) doe je dat niet haal je dus niet de volle snelheid(1,44 mb per seconde).
Nu heb ik een draadloze router gekocht namelijk:
Link: http://www.alternate.nl/h...2=Wireless+LAN&l3=Routers
Op deze router zit maar 1 dsl aansluiting en als ik hem daarop aansluit krijg ik dus ook maar de helft van mijn snelheid.
Mijn vraag is hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch draadloos kan internetten via mijn apparaten?
Ideeën
Wat ik dus dacht is er niet iets zoals: dat je zowel de dsl stekker en Phone line in 1 "iets"doet en dan stekker naar de linksys router.
alle ideeën zijn welkom als jullie verder vragen/opmerkingen hebben brand los
alvast bedankt.
How are you doing?