Sinds ik enkele maanden geleden mijn nieuwe 8800GT had besteld en in m'n pc gestoken had is m'n pc een beetje rare dingen beginnen doen. Hij crashte regelmatig tijdens het opstarten van zowel Vista als windows XP. Blue screens zoals 'BAD_POOL_CALLER' 'PAGE FAULT IN NON PAGED AREA' 'IRQL NOT LESS OR EQUAL' 'MEMORY MANAGEMENT' zijn hier al honderden keren op m'n scherm gekomen.
Eens m'n pc het opstart proces doorlopen heeft en alle services opgestart zijn en dan nog draait blijft hij ook draaien.
Ondertussen zit ik al met een nieuwe 8800GTS, een nieuw moederbord en nog steeds dezelfde errors! Memtest geeft geen enkele fout aan, harde schijven lijken ook in orde te zijn.
Tegenwoordig weigert m'n pc soms zelf te posten, dan blijven alle fans op 100% draaien en gebeurd er niks tot ik enkele keren opnieuw probeer op te starten. M'n pc is zelfs al eens bevroren terwijl ik in mijn bios zat!
Ik wacht nu nog tot m'n bestelling van 4Gb corsair geheugen binnen komt zodat ik daar het probleem ook al kan schrappen.
Momenteel zit ik dus met:
Asus P5K Pro
Intel E6400
3GB Corsair XMS2 667Mhz (binnenkort 4GB XMS2 800Mhz met lagere timings)
Asus 8800GTS 512Mb
Hiper 580Watt
2x Maxtor HD's
Hopelijk komt dit iemand 'bekend' voor en kan die me direct op het probleem wijzen?
Met veel dank!
Eens m'n pc het opstart proces doorlopen heeft en alle services opgestart zijn en dan nog draait blijft hij ook draaien.
Ondertussen zit ik al met een nieuwe 8800GTS, een nieuw moederbord en nog steeds dezelfde errors! Memtest geeft geen enkele fout aan, harde schijven lijken ook in orde te zijn.
Tegenwoordig weigert m'n pc soms zelf te posten, dan blijven alle fans op 100% draaien en gebeurd er niks tot ik enkele keren opnieuw probeer op te starten. M'n pc is zelfs al eens bevroren terwijl ik in mijn bios zat!
Ik wacht nu nog tot m'n bestelling van 4Gb corsair geheugen binnen komt zodat ik daar het probleem ook al kan schrappen.
Momenteel zit ik dus met:
Asus P5K Pro
Intel E6400
3GB Corsair XMS2 667Mhz (binnenkort 4GB XMS2 800Mhz met lagere timings)
Asus 8800GTS 512Mb
Hiper 580Watt
2x Maxtor HD's
Hopelijk komt dit iemand 'bekend' voor en kan die me direct op het probleem wijzen?
Met veel dank!