Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb nu net 1 dag mijn Samsung PS50A551 en ik heb er wat ongelukkige problemen mee en wou vragen of dit zelf op te lossen is of eventueel mensen die hetzelfde probleem hebben mij hierover kunne vertellen,Heb al rondgesnuffelt internet maar nog weinig topics over dit model te vinden vrijwel niets eigenkijk wat over problem met het toestel gaat,nougoed hier gaan we.

1ste kleine probleem: Heb een dode pxiel links onderin naja weet niet of ie dood is het switched snel van kleurtjes soms pakt ie wel op de tv maar op witte achtergronden is het een knipperende pixel.Nu zie je dit niet meer op 1 meter afstand dus is het niet echt ene probleem en hij zit links onderin de hoek dus dat boeit niet veel.

2de Grote probleem: links van de tv van boven naar beneden zeg maar een lijn van 1-2 cm is donkerder zwart dan ht midden scherm.Aan de rechterkant is gewoon goed en met gewoon tv kijken zie je het niet , maar zodra je compleet zwat beeld heb zie je aan de linkerkant van de tv een lichtere donkere streep dan zie je het donkere erover heen rollen en dat zie je dan dus wel.Is dit op te lossen of ke nje dat ding recallibreren of wat dan ook ?

Iemand anders die het probleem heb en mij ken helpen,baal echt als een stekker dat ik weer zo een kut probleem heb,Die pixel boeit me niet zie ik toch niet maar die rand zien ik wel soms en dat moet gemaakt of ik moet desnoods samsung bellen voor monteur of wat dan ook als ik hem terug moet brengen naar www.kazou.nl dan ben ik hem zeker 2-3 weken kwijt en dara heb ik ook niet echt trek in atm.Heb dat ding net binne en dan moet ie alweer weg ;(.

bedankt alvast voor de hulp.

Groetjes Freek

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:52
Meteen bellen! Klinkt als een DOA (dead on arrival/het toestel was meteen stuk) en dan moet die meteen door de winkel worden geruild.
Niks laten ophalen voor reparatie, gewoon n nieuwe!