Toon posts:

TFT [Stearing]

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb volgende probleem ik heb laats een nieuws scherm gekocht dit werkte naar behoren tot dat ik mijn 3d kaart heb ge upgrade 8600GTS>9600GSO allemaal leuk en aardig dacht ik tot dat ik in Windows en 3d games een streep krijg te zien een dun lijntje geen artifacts na zoeken op dit forum en de FAQ doorgenomen te hebben ben ik er achtergekomen dat die tearing is best vervelend dacht ik zo in games had ik een optie V-Sync die heb ik aangezet maar nu heb ik maar 60 fps goed de streep was weg ik happy maar in windows blijft het nog steeds als ik clipjes afspeel in het nvidia paneel kan ik deze op tie v-sync inschakelen dit heb ik ok gedaan dit wou overgens niet baten een resolutie lager zetten is niks mijn beeld word heel wazig driver is geupdate dit helpt dus ok niet

Specs scherm
Fujitsu Siemens SCALEOVIEW L20W
1650*1050 60HZ
Meer weten dan hoor ik het wel ik heb mijn best gedaan met dislectie

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Algemene gedragsregels (Netiquette)

Deze topicstart is niet leesbaar. Maak svp meer gebruik van leestekens en enters om te zorgen dat het niet 1 grote brei van woorden wordt.

Je kunt een nieuw topic openen, maar lees dan wel eerst bovenstaande link even goed door :)

Dit topic is gesloten.