hi all 
Ik gebruik Munin voor het monitoren van mijn servers. Ik heb een centrale host waar ik alle graphs opsla, en andere munin-nodes die rapporteren zodat ik een centraal overzicht heb.
Door een wijziging in de opzet, wil ik nu een Gentoo Linux servertje de centrale host laten zijn ipv een Ubuntu server.
Ik krijg nu enkel in de log bestanden hetvolgende:
nu heb ik gezocht op Goole, en Gentoo Forums maar nergens krijg ik uitleg waar de 'unknown option W' error vandaan komt.
Iemand die me kan helpen?
Ik gebruik Munin voor het monitoren van mijn servers. Ik heb een centrale host waar ik alle graphs opsla, en andere munin-nodes die rapporteren zodat ik een centraal overzicht heb.
Door een wijziging in de opzet, wil ik nu een Gentoo Linux servertje de centrale host laten zijn ipv een Ubuntu server.
Ik krijg nu enkel in de log bestanden hetvolgende:
code:
1
2
3
4
| Jul 26 11:08:58 - Unable to graph /var/www/localhost/htdefault/munin/dom.ltd/pluto.dom.ltd/entropy-month.png: unknown option 'W' Jul 26 11:08:58 - Unable to graph /var/www/localhost/htdefault/munin/dom.ltd/pluto.dom.ltd/entropy-week.png: unknown option 'W' Jul 26 11:08:58 - Unable to graph /var/www/localhost/htdefault/munin/dom.ltd/pluto.dom.ltd/entropy-day.png: unknown option 'W' Jul 26 11:08:58 - Unable to graph /var/www/localhost/htdefault/munin/dom.ltd/pluto.dom.ltd/entropy-year.png: unknown option 'W' |
nu heb ik gezocht op Goole, en Gentoo Forums maar nergens krijg ik uitleg waar de 'unknown option W' error vandaan komt.
Iemand die me kan helpen?