Portable DVD speler met Xvid?

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneM
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 13:43
Hi all,

Met de hoop dat iemand hier ervaring heeft of wellicht weet waar het te vinden is:

Al een tijdje zijn wij op zoek, voor de a.s. vakantie, naar een draagbare DVD speler met twee schermen voor in de auto.

Nu zijn die niet zo moeilijk te vinden, maar wel weer met xvid (of zelfs *slik* Theora/Vorbis) ondersteuning. We willen namelijk geen originele DVD's meenemen; maar gewoon 1 (+n) dvd('s) waar een stuk of wat van de kinderfilms achter elkaar op staan. Dat maakt het een stuk makkelijker om van film te wisselen tijdens het rijden.

Als je iets weet, met liefst twee schermen en minimaal xvid, laat dan een linkje achter voor ons.

Mateo en Micah danken je ;-)

MeneM

(en uiteraard zie ik pas na het posten dat dit op een andere plek thuis hoort. neem me niet kwalijk, als een moderator het zou willen verplaatsen... thnx)

[ Voor 10% gewijzigd door MeneM op 26-07-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De Salora DVP-7020MKII heeft twee schermen en kan Divx afspelen. Ik heb er geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:37
Lezen, hij wilt Xvid, geen Divx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cubefanatic schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:21:
Lezen, hij wilt Xvid, geen Divx...
Als je de pagina eens even opzocht... In plaats van zo'n stomme one liner die verder niets toevoegd...
Portable DVD speler met 2 7 inch schermen. Handig voor in de auto en makkelijk te plaatsen. De speler kan overweg met de bekendste formaten zoals MPEG4, DIVX en XVID. U kunt maximaal 3 koptelefoons aansluiten op het apparaat en de schermen zijn maar liefst 180 graden draaibaar.
Typfoutje / vergissinkje is met zoiets snel gemaakt... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 26-07-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

(en uiteraard zie ik pas na het posten dat dit op een andere plek thuis hoort. neem me niet kwalijk, als een moderator het zou willen verplaatsen... thnx)
Voor dit soort verzoekjes hebben we de topicreport uitgevonden.

Maar we hebben even overlegd en dit topic gaat gewoon dicht - ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met je eigen topic. Sowieso zijn "Welke moet ik kopen?"-topics op GoT niet gewenst. Een Tweaker wordt namelijk in staat geacht om zelf eisen te stellen, op zoek te gaan naar relevante info en dan zelf een keuze te maken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.