[P-45 Moederborden test] Opmaak tabel

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De opmaak van de tabel in reviews: P45-moederborden deel 5: overklokresultaten klopt niet helemaal.

De namen van de moederborden staan nu raar in de tabel en de lijnen van de moederborden missen tussen de namen. de II van de maximus II formula lijkt nu bij de Gigabyte te horen.

Misschien netter om de merknaam boven de moederbordnaam te plaatsen zoals bij de eerste van gigabyte het geval is. Die van Asus wordt dan:
Asus
Maximus II Formula
Verder missen de nodige hoofdletters aan het begin van de regels in de tabel, en ook die op de 5e en 6e pagina.

Overigens geen klagen over de kwaliteit van de review, alleen een paar schoonheids-/opmaakfoutjes.

Disclaimer:
sorry voor het (weinige) hoofdlettergebruik in deze review, ik heb m'n slaap ook nodig dus dit was nog even snel en vlug

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Of de tekst vertikaal, eventueel met een png'tje, lijkt mij ook een nette oplossing.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Even een quickfix toegepast, de tekst wordt in de tabel nu links in plaats van uitgevuld uitgelijnd zodat die 'II' niet teveel bij die enge buren rondhangt. De kop van de tabel wordt namelijk wel erg groot als merk- en productnamen echt op een aparte regel gezet worden. In de adviesprijzentabel hoofdletters en valuta toegevoegd, voor de andere tabellen ga ik nog even navragen hoe dat zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Rafe op 26-07-2008 17:13 ]