Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
@Hieronder
Ah, check, ik kom bijna nooit in de archieven; dat verklaart dat het me niet eerder is opgevallen.
[ Voor 111% gewijzigd door Confusion op 26-07-2008 01:06 ]
daar moet je gewoon proberen, staat er een datum voor en is het voor iedereen dezelfde url en valt het zeker te controleren of het wel of niet reproduceerbaar is.
{edit}
Geen problemen in FF 3.0.1 en/of IE6 (nog niet geüpdate)
{edit2}
Ik denk dat het komt door het gebruikte font, als je de mijne en de jouwe naast elkaar zet/legt dan zie je dat de mijne kleiner is.
[ Voor 35% gewijzigd door Wiethoofd op 26-07-2008 01:10 ]
Veel van de blokken/tabelkolommen hebben een vaste grootte, waardoor grotere fonts nog wel eens voor problemen kunnen zorgen inderdaad. Helaas is daar - zolang Firefox niet native ellipsis ondersteund - niet heel veel aan te doen.Confusion schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:14:
Anyway, mijn config is het dus, met de notitie dat de layout niet voor alle fonts/fontsizes ideaal is.
[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 26-07-2008 11:33 ]
Intentionally left blank
Aangezien dit een algemeen probleem is waar websites mee kampen hebben browservendors daar iets op bedacht: zoom-functionaliteit waarbij niet alleen de tekst opschaalt maar ook het design meeschaalt. Isn't it amazing Mike? Maakt ons werk ook weer makkelijker
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()