Oke ten eerste wist ik niet precies waar ik met me vraag heen moest maar hier lijkt hij me redelijk goed?
Ik heb vandaag me nieuwe hardware binnen gekregen (moederbord processor en geheugen)
Nadat ik alles geïnstalleerd had hapert me geluid en beeld in Windows en in games.
De enigste game die ik echt speel is WoW en die loopt zelfs vast na een kleine 3 minuten
Me hardware
Asus M3A32-mvp deluxe
AMD Athlon 64 x2 5000+
Geil ddr2 pc 6400 2x1GB
Nvidia 8500GT 256Mb
Dit alles is aangesloten op me lcd tv
Alles is goed aangesloten dat weet ik zeker (het is namelijk niet me eerste pc die ik bouw)
Geheugen staat netjes op 2,1V ingesteld zoals de mannen van Geil dat willen.
en alle drivers zijn geïnstalleerd.
Meteen even een vergelijking, Op me oude systeem draaide alles perfect en had ik nergens problemen mee
Asus A8N32-SLI
AMD Athlon 64 x2 3800+
Kingston geheugen 2GB
nvidia 8500GT 265MB
Op dit systeem kon ik zelf de resolutie op de volledige 1920x1080 zetten en dan liep WoW nog goed (zonder alle instellingen op high te zetten)
Mochten jullie nog vragen hebben over de hardware oid hoor ik het wel
mvg
Ik heb vandaag me nieuwe hardware binnen gekregen (moederbord processor en geheugen)
Nadat ik alles geïnstalleerd had hapert me geluid en beeld in Windows en in games.
De enigste game die ik echt speel is WoW en die loopt zelfs vast na een kleine 3 minuten
Me hardware
Asus M3A32-mvp deluxe
AMD Athlon 64 x2 5000+
Geil ddr2 pc 6400 2x1GB
Nvidia 8500GT 256Mb
Dit alles is aangesloten op me lcd tv
Alles is goed aangesloten dat weet ik zeker (het is namelijk niet me eerste pc die ik bouw)
Geheugen staat netjes op 2,1V ingesteld zoals de mannen van Geil dat willen.
en alle drivers zijn geïnstalleerd.
Meteen even een vergelijking, Op me oude systeem draaide alles perfect en had ik nergens problemen mee
Asus A8N32-SLI
AMD Athlon 64 x2 3800+
Kingston geheugen 2GB
nvidia 8500GT 265MB
Op dit systeem kon ik zelf de resolutie op de volledige 1920x1080 zetten en dan liep WoW nog goed (zonder alle instellingen op high te zetten)
Mochten jullie nog vragen hebben over de hardware oid hoor ik het wel
mvg