[OSX Server] vreemde 'Other Users' subfolder in IMAP box

Pagina: 1
Acties:

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
sinds de laatste security update voor mijn server (Mac Mini G4 met Tiger Server) heb ik wat vreemds: ik zie een folder 'Other Users' in mijn IMAP box, met daarin de mailboxen van andere gebruikers waar ik me op kan abonneren. Dat wil ik uiteraard niet. Het is voor mij ook onduidelijk wat de box daar doet. De map verwijderen (met SirAdmin) is een slecht idee, het gevolg is dat alle andere mailboxen verwijderd zijn ;) (hooray for backups :P )

Wie oh wie heeft een idee hoe ik zonder hele rigoreuze ingrepen van dat mapje af kom? Mijn servertje moet het nog even volhouden tot MobileMe eindelijk echt stabiel en bruikbaar is (of Google Calendar CalDAV ondersteunt ;) ). Daarna mag het beestje met pensioen, maar voor nu wil ik gewoon weer controle! :P

Launching containers into space

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
*bump* anyone :?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 23:51
Heb je een 10.5 client met Mail die zijn todo items en notes op de server bewaard?
Anders heb je hier de oorzaak ervan :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Ikzelf heb die in ieder geval niet, en de andere users met een mailaccount bij mij voor zover ik weet ook niet. Maar ik zie persoonlijk even niet de relatie tussen het een en het ander; zou je dat eventueel iets duidelijker uit kunnen leggen?